• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 16 بهمن 1396
کد مطلب : 6245
+
-

با مردم

با مردم
با مردم

 

اخذ شهریه در مدارس دولتی

سلام. مدیران برخی از مدارس دولتی به بهانه‌های مختلف از اولیای دانش‌آموزان مبالغی را درخواست می‌کنند. نمونه اخیر درخواست مبلغ 100هزار تومانی از اولیا به بهانه تحویل کارنامه، توسط مدیر دبستان ارم در پیروزی خیابان نبرد در منطقه14 است. این درحالی است که طبق بخشنامه آموزش و پرورش اخذ هرگونه شهریه در مدارس دولتی از والدین دانش‌آموزان، غیرقانونی و ممنوع است. چرا مسئولان در آموزش و پرورش نظارتی بر اینگونه اقدامات مدارس نمی‌کنند؟

1841...02133

 

 

    متهمان آلودگی هوا

سلام. باز هم آلودگی هوا و باز هم تعطیلی مدارس ابتدایی پایتخت. به‌عنوان یک شهروندی که همواره از حمل‌ونقل عمومی داخل شهر استفاده می‌کنم، از سایر شهروندان سؤالم این است؛ وقتی می‌دانیم هوای این شهر آلوده است چرا در باور خیلی از ما بیرون آوردن ماشین شخصی برای هر کار کوچک نشانه با کلاسی و استفاده از وسایل نقلیه عمومی نشانه بدبختی و فلاکت است؟ براستی ما چقدر خودمان را در شمار متهمان آلودگی هوا و شلوغی شهرمان می‌دانیم؟

یک شهروند از تهران

 

     سقف تسهیلات نداریم!

با سلام. ما تعدادی از رانندگان تاکسی فرسوده، بیش از 2‌ماه است پس از ثبت نام در سایت برای گرفتن وام خودرو به بانک‌های عامل که مراجعه می‌کنیم، رئیس بانک می‌گوید سقف تسهیلات نداریم! چرا در جایی که دولت حق استفاده قانونی و مصوب را به رانندگان زحمتکش تاکسی داده است، بانک‌ها از پرداخت وام به مردم خودداری می‌کنند؟ لطفا این موضوع را در روزنامه پیگیری کنید.

گلایه تعدادی از رانندگان

 

 

    جرایم مالیاتی؛ بهانه افزایش قیمت

با عرض سلام و درود بی‌پایان و خدا قوت. افزایش مالیات و جرایم مالیاتی نباید به صاحبان کسبه‌های مختلف جرأت بدهد که به بهانه آن قیمت‌های کالاهایی که برچسب قیمت ندارند را خودسرانه افزایش بدهند. ضروری است بازرسی‌های مستمر برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به‌طور جدی پیگیری شود.

6263...0938

این خبر را به اشتراک بگذارید