• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 5 تیر 1398
کد مطلب : 62299
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها






بافت فرسوده حسن‌آباد

بافت‌ فرسوده در ده حسن‌آباد گسترده است و به نظر می‌رسد خانه‌های مردم در اینجا روی خاک سست ساخته شده. ساکنان به شدت در معرض خطرند و با کوچک‌ترین رانش زمین امکان سقوط مصالح و دیوارها وجود دارد. مشکلات عدیده بهداشتی هم در این منطقه دغدغه ساکنان است.
علی عابدینی از البرز

در انتظار تاکسی‌ نو
لطفا از مسئولان تاکسیرانی اردبیل بپرسید چه زمانی تاکسی‌های فرسوده را تعویض خواهند کرد؟ قبل از عید ثبت‌نام کرده‌ایم ولی هنوز خبری نشده است. به دلیل فرسودگی خودروها مجبوریم مدام به تعمیرگاه مراجعه و کلی هزینه کنیم.
علایی از اردبیل

ایل‌راه‌ها را هموار کنید
فصل کوچ عشایر از اول تیر آغاز شده، اما مشکلات ایل‌راه‌ها در چالدران هنوز رفع نشده است. ۸۰ هزار هکتار از این مراتع متعلق به عشایر کوچ‌رو در شهرستان‌های شمال آذربایجان‌ غربی است، اما مسیر تردد هموار نیست. البته مسئولان به ارائه خدمات رفاهی مانند آب آشامیدنی و بهداشت توجه دارند، اما عشایر این منطقه خواستار رفع مشکلات ایل‌راه‌ها هستند.
موسوی از آذربایجان ‌غربی

ضرورت اصلاح زیرگذر مایان
زیرگذر مایان در جاده ترانزیتی تبریز به جلفا وضع بسیار بدی دارد و با توجه به تردد خودروهای باری سنگین، آسفالت آن هر روز بدتر می‌شود. این زیرگذر باید اصلاح شود تا شاهد راهبندان در زیر پل نباشیم.
نقافی از آذربایجان‌شرقی

مشکلات میدان نقش جهان
خودروهای برقی، کالسکه و اسب در میدان نقش جهان امنیت کودکان را به خطر انداخته است. اگر برای پیاده‌رو‌سازی میدان اقدامی انجام شده، پس باید مسیر اسب و خودروی برقی هم مشخص باشد.
ملک‌السادات موسوی از اصفهان

قیمت‌های متفاوت میوه‌فروشی‌ها
میوه‌فروشی‌های زیادی در بلوار شهید قرنی یاسوج وجود دارد که قیمت میوه‌های مشابه در آنها متفاوت است. چرا نظارتی بر این موضوع نمی‌شود.
یک شهروند از یاسوج

 

این خبر را به اشتراک بگذارید