• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 5 تیر 1398
کد مطلب : 62093
+
-

نمایشگاه گل و گیاه در استان برپا شد

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی گفت: هشتمین نمایشگاه گل و گیاه، فضای سبز و تجهیزات باغبانی با حضور ۱۲۰ واحد تولیدکننده، عرضه‌کننده، کارشناس و متخصص گل و گیاه از ۱۵ استان کشور در استان مرکزی تا روز جمعه 7 تیر در حال برگزاری است.

 به‌گزارش تسنیم، «مهدی جهان‌میرزایی» با اشاره به برگزاری نمایشگاه گل و گیاه و فضای سبز در استان مرکزی گفت: هشتمین نمایشگاه گل و گیاه، فضای سبز و تجهیزات باغبانی با حضور 120 واحد تولیدکننده، عرضه‌کننده، کارشناس و متخصص گل و گیاه از 15 استان کشور در استان مرکزی در حال برگزاری است. 

وی افزود: در این نمایشگاه تولیدکنندگانی از استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، همدان، البرز، فارس، خوزستان، اصفهان و غیره و همچنین تولیدکنندگان بومی استان مرکزی حضور دارند. مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی بیان کرد: تولیدکنندگان استان اغلب از شهرهای اراک و محلات هستند که با حضور در این نمایشگاه تولیدات خود را به عرضه می‌گذارند. 

جهان‌میرزایی بیان کرد: در این نمایشگاه 140 غرفه نمایشگاهی با هدف ایجاد فرصتی مناسب به منظور نمایش آخرین دستاوردها و فراهم کردن زمینه لازم برای مبادلات تجاری و توسعه بازار در فضایی به وسعت 5 هزار متر‌ مربع در سالن پارس محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی برگزار می‌شود. وی ادامه داد: این نمایشگاه شامل انواع گل‌های باغچه‌ای، گل‌های زینتی و تزئینی، گل‌های آپارتمانی و گل‌های مناسب فضای باز می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید