• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
چهار شنبه 5 تیر 1398
کد مطلب : 62060
+
-

آغاز ساخت ۳۰ واحد مسکونی در بافق

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق گفت: عملیات اجرایی ساخت ۳۰ واحد مسکونی در این شهر با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع داخلی استان آغاز شده است.
«علیرضا طالعی» در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این واحدها در زمینی به مساحت ۶ هزار متر‌ مربع و با زیربنای 3 هزار و ۸۱۰ متر‌ مربع به صورت ویلایی در مدت زمان ۱۲ ماه ساخته می‌شود.
وی اعتبار سرمایه‌گذاری اجرای این واحدها را افزون بر ۳۰ میلیارد ریال و مساحت سایت شهری بنیاد مسکن در بافق را ۱۵ هکتار ذکر کرد.
به گفته طالعی بر اساس طراحی موجود حدود ۴۲۰ قطعه زمین مسکونی در سایت پیش‌بینی شده که شامل فضای مسکونی، فضای‌های سبز، آموزشی، مذهبی و فضاهایی با کاربری تجاری است که پس از تکمیل و آماده‌سازی، فضای مناسبی برای شهروندان بافقی خواهد بود.
وی به فازهای اجرایی طرح اشاره کرد و یادآور شد: غیر از این واحدهای مسکونی، سه طرح دیگر هم اجرا شد که در این سه مرحله ۶۱ واحد مسکونی از سال ۱۳۹۱ ساخته و با شرایط مناسب تحویل متقاضیان شده است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق به برنامه‌های روستایی سال ۹۸ این اداره در خصوص ساخت واحدهای مسکونی اشاره کرد و یادآور شد: در سال جاری عملیات اجرایی ساخت ۱۴ ساختمان در روستای باقرآباد و ۴۰ واحد نیز در روستای صدرآباد پس از تأمین اعتبار آن آغاز می‌شود.
سال گذشته ۳۰ واحد مسکونی شهری و روستایی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق در این شهرستان ساخته و تحویل متقاضیان شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید