• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 4 تیر 1398
کد مطلب : 61957
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها
صدای استان‌ها






   تعیین تکلیف زمین‌های بایر
یکی از عوامل رشد نکردن برخی مناطق شهرستان زابل وجود زمین‌های خالی در این شهرستان است. شهرداری این زمین‌ها را تعیین تکلیف کند.

ایرج پیری از سیستان ‌و بلوچستان

   آبیاری نامناسب فضای سبز
در بلوار خبرنگار حجم زیادی از آب مورد استفاده در فضای سبز روی آسفالت معابر جاری می‌شود که ضمن تخریب آسفالت خیابان‌ها و هدر رفتن آب، موجب ایجاد مشکلات ترافیکی هم می‌شود.
مهدی‌زاده از ایلام

   یک پل هوایی در خیابان انقلاب
انقلاب یکی از مهم‌ترین خیابان‌های خرم‌آباد است، اما فقط یک پل هوایی فلزی قدیمی دارد که مردم به استفاده از آن تمایل ندارند. مردم حتی به این‌که باید از پل برای گذشتن از عرض خیابان استفاده کرد، اهمیت نمی‌دهند زیرا فرهنگ‌سازی‌ لازم در این زمینه صورت نگرفته است.
مسعود فرخی از لرستان

   کوچه‌های پر دست‌انداز
بسیاری از کوچه‌های خرمشهر به دلیل آسفالت نبودن و چاله‌های زیاد مشکلات متعددی برای شهروندان و خودروهای آنها ایجاد می‌کنند. از مسئولان شهری خواهشمندیم به آسفالت کوچه‌های این شهر رسیدگی کنند.
هلالات از خوزستان

   آسفالت نیمه‌کاره
آسفالت کوچه 35 بلوار حضرت معصومه (س) نیمه‌کاره رها شده است. نهادهای مربوطه برای تکمیل این پروژه اقدام کنند.
یکی از اهالی محل از قم

   بیکاری در شهرستان‌های کوچک
بیکاری در شهرستان‌های کوچک رو به رشد است و بسیاری از جوانان برای یافتن شغل راهی شهرهای بزرگ مانند تهران می‌شوند. از مسئولان می‌خواهیم به شهرستان‌ها و روستاهای محروم بیشتر رسیدگی کنند.
عباسی از زنجان

   نرخ پارکینگ
هر یک از پارکینگ‌های عمومی شهر برای خود تعرفه‌ای دارند و این وضع به دلیل نبود شفاف‌سازی در اخذ بهای پارکینگ‌های عمومی است. از مسئولان می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.
زلالی از همدان

   کاهش کشت عدس
امسال کشت دیم عدس در منطقه کوهین به طرز قابل توجهی کاهش یافته است. محصولی که یک برند برای این منطقه بود حالا در حد نیاز استان هم تولید نمی‌شود.
یعقوب‌خانی از روستای یاقاجان قزوین

   بی‌نظمی در جمع‌آوری زباله
طبق برنامه زمان‌بندی جمع‌آوری زباله در برخی مناطق شهر یزد، ماموران خدمات شهرداری باید شب‌های جمعه هم اقدام به جمع‌آوری زباله از در منازل کنند. با وجود این، شاهد بی‌نظمی ماموران خدمات شهرداری هستیم.
یک شهروند از یزد

این خبر را به اشتراک بگذارید