• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
دو شنبه 3 تیر 1398
کد مطلب : 61521
+
-

دستگیری عامل اصلی چاقوکشی در قطار شهری

فرمانده انتظامی مشهدمقدس از دستگیری عامل اصلی چاقوکشی در قطار شهری مشهد خبر داد. به گزارش تسنیم، سرهنگ «اکبر آقابیگی» اظهار کرد: در پی درگیری چند جوان در پارک ملت مشهد و تماس شاهدان عینی با فوریت‌های پلیسی 110، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. این نزاع در کمتر از چند دقیقه و تا زمان حضور عوامل انتظامی به داخل قطار شهری کشیده شد. 

این مقام انتظامی گفت: متهم با همکاری 2 دوستش و به وسیله چاقو 3 جوان را مجروح می‌کنند و با استفاده از ازدحام جمعیت از صحنه متواری می‌شوند. آقابیگی گفت: ماموران انتظامی بلافاصله به همراه نیروهای امدادی در محل این درگیری حاضر شدند و مصدومان توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال یافتند. وی با اشاره به این‌که این درگیری منجر به رعب و وحشت شاهدان شده بود گفت: تیم‌های دایره تجسس کلانتری سجاد تحقیقات علمی خود را در حالی آغاز کردند که مصدومان مدعی بودند ضاربان را نمی‌شناسند با این وجود و با اقدام‌های گسترده پلیس در کوتاه‌ترین زمان ممکن متهم اصلی این درگیری را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند. 

آقابیگی در پایان با بیان این‌که تحقیقات پلیس به منظور دستگیری 2 همدست این متهم و کشف علت درگیری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت جسمی و حال مصدومان مساعد بوده و از بیمارستان ترخیص شده‌اند. فرمانده انتظامی مشهد در پایان تاکید کرد: تامین و برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان از اولویت‌های پلیس بوده و افرادی که بخواهند اخلال در نظم و انضباط اجتماعی به وجود بیاورند با برخورد قاطعانه و جدی پلیس روبه‌رو می‌شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید