• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 2 تیر 1398
کد مطلب : 61406
+
-

۱۰ طرح بزرگ سرمایه‌گذاری در دست اجرا

شهردار سنندج گفت: در حال حاضر قرارداد ۱۰ طرح بزرگ سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف عمرانی در این شهر بسته شده و برخی از آنها در حال اجراست. به گزارش ایرنا «حشمت‌الله صیدی» افزود: تنها راه برون‌رفت از وضعیت نامناسب مالی شهرداری‌ها استفاده از ظرفیت و جذب سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی است. 
وی با بیان این‌که وضعیت بد اقتصادی و رکود در بخش ساخت‌و‌ساز باعث کاهش درآمد شهرداری‌ها در ۲ سال اخیر شده است، رویکرد شهرداری و شورای اسلامی سنندج در این دوره را جذب سرمایه‌گذار در راستای اجرای طرح‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی اعلام کرد.


تدوین بسته‌های مختلف سرمایه‌گذاری

شهردار سنندج افزود: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی این شهرداری بسته‌های مختلف سرمایه‌گذاری در تمام حوزه‌ها را تدوین کرده و با دعوت از سرمایه‌گذاران به منظور اجرایی کردن طرح‌های سرمایه‌گذاری اقدامات زیادی انجام داده است.وی با اشاره به این‌که فضای مناسب برای جذب سرمایه‌گذار و ایجاد سرمایه‌گذاری با حمایت استاندار و تیم اقتصادی استان در کردستان فراهم است، یادآور شد: در این دوره با جذب سرمایه‌گذار ۱۰ پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری خدماتی، رفاهی و عمرانی در سطح شهر به نتیجه رسیده که بسیاری از این طرح‌ها در حال اجرا و قرارداد برخی هم امضا شده است.
 
صیدی تاکید کرد: شهربازی روباز پارک ملت، ایجاد باغ آهوان، ساخت کارخانه بازیافت، راه‌اندازی سیستم الکترونیکی کارت پارک حاشیه‌ای و احداث مجموعه تفریحی گردشگری پینت‌بال و تنیس قشلاق گریزه ازجمله طرح‌های سرمایه‌گذاری شهرداری سنندج است.رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج نیز گفت: باید فرهنگ سرمایه‌پذیر و سرمایه‌گذاری در جامعه نهادینه شود، لذا کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر با برنامه‌‌ریزی لازم درصدد اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری در تمام زمینه‌هاست. «ارسطو گویلی» افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج در این دوره با تمام توان در راستای استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید