• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 15 بهمن 1396
کد مطلب : 6138
+
-

با مردم

با مردم
با مردم

 

   گلایه سرپرست خانوار

سلام. با تشکر از زحمات دست‌اندرکاران همشهری. این چندمین پیام من به شماست. لطفا به مسئولان بگویید به فکر زنان سرپرست خانوار هم باشند. ماه‌هاست برای گرفتن وام 3میلیونی از بانک، معطل پیدا کردن ضامن هستم. چرا شرایط آسان‌تری برای ما درنظر نمی‌گیرند؟

9296...0936

 

 

   بانوان کارآفرین را معرفی کنید

سلام. از خوانندگان دائمی روزنامه همشهری هستم. پیشنهاد می‌کنم حداقل هفته‌ای یک‌بار صفحه‌ای را برای معرفی بانوانی که در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... کارآفرین هستند اختصاص بدهید. موفق باشید.

دبیر بازنشسته از تهران

 

 

   جاماندگان سهام عدالت

باسلام. در مورد سهام عدالت برای کسانی که هنوز ثبت‌نام نشده‌اند از هرجایی پیگیری می‌کنیم کسی پاسخگو نیست. لطفا گزارشی بنویسد که راهکار برای این خانواده‌ها چیست؟

3831...0930

 

 

  به‌جای حذف یارانه‌ها

با سلام. آیا بهتر نیست دولت به جای حذف یارانه میلیون‌ها نفر از اقشار متوسط، برای حمایت از تولید و اشتغال از اقشار ثروتمند مالیات بیشتری بگیرد تا منابع مالی لازم تأمین شود؟ امیدواریم حذف یارانه‌ها با اطلاعات درستی صورت بگیرد.

1625...0919

 

 

  فجر انقلاب اسلامی

با عرض سلام و درود بی‌پایان و خداقوت. آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، بزرگ‌ترین بت‌شکن قرن، حضرت روح‌الله الموسوی الخمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) را به همه ایرانیان تبریک می‌گویم. در بهار آزادی، جای شهدا خالی.

6263...0938

 

 

  کارگران کوره‌پزخانه‌ها

با سلام. کارگران کوره‌پزخانه‌ها که از محروم‌ترین اقشار جامعه هستند این روزها فراموش شده‌اند. اگر امکان دارد گزارشی در این‌باره در روزنامه همشهری منتشر کنید.

میثمی از قرچک

این خبر را به اشتراک بگذارید