• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 2 تیر 1398
کد مطلب : 61249
+
-

تعیین تکلیف فاضلاب مهدی‌آباد و ملک‌آباد، به‌زودی

شهردار چهارباغ گفت: در سال‌های گذشته به علت رشد تصاعدی جمعیت در منطقه مهدی‌آباد و ملک‌آباد چاره‌ای جز رهاسازی آب‌های سطحی و فاضلاب نداشتیم که این امر مشکلات زیادی ایجاد کرده است.
«حسین عطایی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر فاضلاب واحدهای مسکونی این 2 منطقه در معابر رها می‌شود که این امر باعث انتشار بوی بد و آلودگی در این مناطق شده است.

وی افزود: تمامی شهروندان حق دارند در فضایی سالم و با استانداردهای شهری زندگی کنند و بر این اساس امسال بودجه مناسبی اختصاص داده‌ایم که شبکه فاضلاب این 2 محله را به سیستم فاضلاب ماهدشت متصل کنیم.

این مسئول عنوان کرد: قرارداد این پروژه با شرکت آب و فاضلاب منعقد شده و امیدواریم عملیات اجرایی آن پیش از آغاز فصل بارندگی به اتمام برسد.
وی با اشاره به وضعیت نامناسب آسفالت شهرک ابریشم توضیح داد: مسیر جاده شهرک ابریشم محل تردد خودروهای سنگین است، به همین دلیل آسفالت آن طی سنوات گذشته آسیب جدی دیده و مشکل آن با لکه‌گیری حل نمی‌شود.

عطایی با بیان این‌که مشکل آسفالت جاده شهرک ابریشم با لکه‌گیری حل نمی‌شود ابراز کرد: به دنبال تعویض روکش آسفالت این جاده هستیم که با تخصیص اعتبار مناسب و انعقاد قرارداد به‌زودی اجرایی می‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید