• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 2 تیر 1398
کد مطلب : 61175
+
-

گلستان؛ قهرمان مسابقات تور ۳ ستاره والیبال ساحلی


 رئیس هیات والیبال گلستان گفت: عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات تور ۳ ستاره والیبال ساحلی کشور در خراسان شمالی به بازیکنان گلستان رسید.

به گزارش ایرنا «عیسی سنگدوینی» در این‌باره اظهار کرد: این مسابقات به مدت 3روز با شرکت ۱۰۰ ورزشکار و ۲۰ تیم از 8استان در بوستان کوثر شیروان برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان این مسابقات «بهمن سالمی» و «آرش وکیلی» (بازیکنان گلستان) از شرکت بازرگانی دیار گلستان، «رحمان رئوفی» و «حامد میرزاعلی» (بازیکنان گلستان) از رستوران هانی رامسر به عناوین نخست و نایب قهرمانی رسیدند. 

«محمد صادقی» و «امین شوشتری زاده» از هیات والیبال تهران و «سینا عنایتی» و «جواد فیروزپور» از فرماندهی انتظامی خراسان شمالی به عنوان ورزشکاران برتر تیم‌های برتر چهارگانه معرفی شدند. 

سنگدوینی ادامه داد: تیم برتر این رقابت‌ها به عنوان نماینده ایران، 7 تیر در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان در آلمان شرکت خواهد کرد. 

به گفته وی، به تیم‌های اول تا چهارم این مسابقات به ترتیب جام قهرمانی و جایزه نقدی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال، ۴۰ میلیون ریال، ۳۰ میلیون ریال و ۲۰ میلیون ریال اهدا شد.

والیبال ساحلی یک رشته المپیکی است که روی شن و با مقرراتی مشابه والیبال برگزار می‌شود. در مسابقات رسمی والیبال ساحلی هر تیم از ۲ بازیکن تشکیل می‌شود و مربی و بازیکن ذخیره نیز حضور ندارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید