• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 1 تیر 1398
کد مطلب : 61052
+
-

79شمع برای عباس

خبر
79شمع برای عباس

همزمان با اول تیر، هفتاد‌و نهمین سالروز تولد عباس کیارستمی، کارگردان فقید ایرانی که در 14تیر‌ماه سال 95درگذشت، مراسم و نمایشگاهی در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری، کارگردانان سینمای ایران، امروز، شنبه  اول تیرماه ساعت 19با حضور سینماگران و هنرمندان در فضای باز ساختمان شماره 2خانه سینما واقع در خیابان وصال شیرازی، تقاطع طالقانی گرد هم می‌آیند تا ضمن نمایش فیلمی به یاد عباس کیارستمی، یاد این کارگردان را گرامی دارند. متولی این مراسم کانون کارگردانان خانه سینماست.
نمایشگاهی در بزرگداشت کیارستمی با عنوان «سفر به صبح» با آثار حدود ۷۰ هنرمند در گالری ایوان تهران دیروز آغاز به‌کار کرد؛ نمایشگاهی شامل عکس ویدئوآرت، فیلم و اینستالیشین. برنامه بزرگداشت عباس کیارستمی شامل نمایش آثار کمتر دیده شده، آثار عکاسان سینمایی و آثار هنرمندان جوان و مستقل تجسمی است که در قالب ویدئوآرت، چیدمان و عکس به نمایش درمی‌آید. نمایشگاه «سفر به صبح» توسط گالری ایوان و با همراهی انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران تا ۱۴ تیرماه در گالری ایوان واقع در الهیه، خیابان مریم شرقی، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، ابتدای خیابان لسانی، بن‌بست حمید، شماره یک برگزار می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید