• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 1 تیر 1398
کد مطلب : 60983
+
-

اجرای ۵۰ طرح عمرانی در بافت تاریخی یزد

عمران
اجرای ۵۰ طرح عمرانی در بافت تاریخی یزد

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد گفت: بیش از ۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال جاری در بافت تاریخی شهر یزد به بهره‌برداری می‌رسد. 

به گزارش ایسنا، «سید محمود کشفی‌پور» اظهار کرد: با تامین زیرساخت‌های لازم از جمله تهیه نقشه، انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار، بیش از ۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال جاری در بافت تاریخی شهر میراث جهانی یزد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی‌ افزود: آسفالت تعدادی از معابر، پیاده‌روسازی خیابان سلمان و مهدی، مناسب‌سازی سیما و منظر بافت تاریخی، مناسب‌سازی مبلمان شهری، بازسازی و احیای پارک‌های درون‌محله‌ای، ساماندهی زمین‌های افتاده و همچنین ساخت سرویس بهداشتی در بافت تاریخی از جمله اقداماتی است که در منطقه بافت شهر در حال انجام است.

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد گفت: در زمینه تملک اراضی، دو طرح کتابخانه مرکزی واقع در بلوار بسیج و طرح توسعه امامزاده جعفر(ع) به عنوان دو طرح مهم توسعه شهری در دستور کار است که امیدواریم با همکاری مالکان منطقه با شهرداری بافت تاریخی کار تملک و آزاد‌سازی این مناطق به زودی انجام شود.

 کشفی‌پور در پایان همچنین از ساکنان منازل بافت تاریخی خواست از تخریب منازل بافت تاریخی حتی در صورت مخروبه شدن خودداری منازل خود را بازسازی کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید