• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 1 تیر 1398
کد مطلب : 60914
+
-

هزینه سنگین سیگنال‌رسانی دیجیتال به سراسر استان

۱۰ درصد از کهگیلویه و بویراحمد شبکه‌ دیجیتال تلویزیونی ندارد

اخبار
هزینه سنگین سیگنال‌رسانی دیجیتال به سراسر استان

مدیر کل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم‌اکنون ۱۰ درصد این استان بدون پوشش شبکه‌های دیجیتال رادیویی و تلویزیونی است. 

به گزارش تسنیم، «امیر رئوف» در دیدار با استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: انتظار می‌رود مجموعه مسئولان استانی به‌ویژه مقام عالی دولت و سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی برای رفع این مشکل تدبیری کنند.
وی تخصیص اعتبار را با توجه به پراکندگی و محرومیت‌های مناطق مختلف ضروری دانست و افزود: به طور حتم، دغدغه مردم غیربرخوردار از پوشش شبکه‌های دیجیتال رادیویی و تلویزیونی با نگاه ویژه استاندار برطرف می‌شود. 

رئوف ایجاد روحیه نشاط، امید در جامعه، کمک به قطار توسعه و پیشرفت را از مهم‌ترین برنامه‌های شبکه استانی دنا عنوان کرد و ادامه داد: کوهستانی بودن این استان سبب شده است که هزینه سیگنال‌رسانی دیجیتال به تمامی نقاط بالا باشد.
وی خاطرنشان کرد: مجموعه شبکه استانی دنا در همکاری با مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله مدیر ارشد استان آمادگی کامل دارد و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست بر تعامل و همدلی تمامی مجموعه‌ها و نهادها با هدف کمک به توسعه تاکید کرد و گفت: برای رفع محرومیت‌ها و ارتقای شاخص‌های توسعه دست تمامی دلسوزان را می‌فشاریم.
«حسین کلانتری» توجه به مناطق محروم و کمک به رشد و توسعه در همه ابعاد را جزو اولویت‌های خود دانست و عنوان کرد: نقش شبکه استانی در زمینه ارتقای روحیه امید در بین مردم، پویایی، تحرک و آرامش‌بخشی به جامعه انکارناپذیر است.

این خبر را به اشتراک بگذارید