• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 1 تیر 1398
کد مطلب : 60891
+
-

نیروهای جهادی همچنان در کنار سعدی‌نشینان

این سو و آن سوی استان
نیروهای جهادی همچنان در کنار سعدی‌نشینان

نیروهای جهادی 3 ماه پس از وقوع سیل در محله سعدی شیراز، ساکنان این شهرک را هنوز تنها نگذاشته‌اند و همچنان در حال کمک‌رسانی به مردم منطقه هستند. به گزارش مهر، چندین ماه از حادثه سیل شیراز می‌گذرد و بخش‌های مختلف در حال کمک‌رسانی به مردم سعدی هستند.

تبلیغات اسلامی فارس یکی از این مجموعه‌ها است که در همان لحظات اولیه سیل به کمک مردم سعدی شتافت و هنوز هم در کنار سایر گروه‌های مردمی سعی دارد برخی از مشکلات منطقه را رفع کند، از اعزام مبلغ گرفته تا سرکشی به خانواده‌های سیل‌زده در بیمارستان، تا باعث شود مردم این منطقه بدانند هنوز مجموعه‌هایی هستند که دلشان در گرو خدمت‌رسانی به مردم این منطقه است.  

در عین حال، تبلیغات اسلامی فارس بنا دارد یک پایگاه اجتماعی در محله سعدی بنا کند تا بتواند بهتر خدمات‌رسانی‌های خود را ادامه دهد. علاوه بر این، برخی از جوانان به صورت داوطلبانه و کاملاً خودجوش در حال کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده هستند. تقریباً غالب این افراد، از نهادهایی مانند پایگاه‌های بسیج، از ساعات اولیه سیل اخیر شیراز در محل حادثه حضور یافتند و کمک‌رسانی‌های آنها همچنان ادامه دارد. «محمدامین شریفی» یکی از جوانان بسیجی محله سیل‌زده سعدی است که از اولین دقایق همپا با نیروهای بسیج و سپاه به امدادرسانی به سیل‌زدگان پرداخته است. 

او در این باره گفت: اوایل روز دوشنبه ۵ فروردین ما در حال گشت‌زنی و بازدید از محل وقوع سیل در دروازه قرآن بودیم تا به خسارت‌دیدگان و مصدومان کمک‌رسانی کنیم. هیچ وقت پیش‌بینی نمی‌کردیم که جریان شدید آب تا شب به بلوار نارنجستان هم برسد.
او در ادامه و با اشاره به این نکته که نیروهای جهادی تأثیر بسزایی در هماهنگ کردن نهادها و ادارات برای بهبود وضعیت سیل‌زدگان داشتند افزود: حدود ساعت ۱۱ که شدت بارش بیشتر شد، نیروهای جهادی و بسیجی تماس‌های مکرری با آتش‌نشانی، اورژانس و دیگر سازمان‌های خدمات‌رسانی به عمل آوردند و با همکاری نیروهای بسیجی در محل حادثه شروع به کار کردند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید