• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 1 تیر 1398
کد مطلب : 60888
+
-

ویزیت رایگان بیماران در شرق شیراز

فرمانده ناحیه سپاه احمد بن موسی(ع) گفت: در مرحله دوم ارائه خدمات رایگان به محرومین، به بیش از ۴۵۰ نفر از محرومین در شرق شیراز خدمات پزشکی رایگان اعم از ویزیت و دارو ارائه شد. 

به گزارش تسنیم، سرهنگ «مرتضی خسروانی» با اشاره به اجرای مرحله اول طرح پزشکی که به 900 نفر از محرومین خدمات رایگان ارائه شد، اظهار کرد: در مرحله دوم این طرح به نام درمانگاه تخصصی سیار «از تبار زینب(س)» که با همکاری بیمارستان شهید شوشتری در بلوار اتحاد اجرا شد، به بیش از450 نفر از محرومین در شرق شیراز خدمات پزشکی ارائه داده شد. 

وی گفت: یکی از راه‌های برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور و جلوگیری از بزهکاری جوانان ایجاد شغل و درآمد سالم برای بیکاران جامعه به‌خصوص جوانان است. 
خسروانی با بیان این‌که بنا داریم از ظرفیت خیرین هم برای ایجاد اشتغال برای جوانان استفاده کنیم افزود: تاکنون چندین کارگاه تولیدی در بلوار اتحاد راه‌اندازی کرده‌ایم و عمده نیروهای این کارگاه‌ها را خانواده‌های نیازمندی تشکیل داده‌اند که در حال حاضر مشغول به کار هستند. 

وی در ادامه یادآور شد: مرحله اول این طرح پزشکی در منطقه گودگل‌کنان شهرک سعدی اجرا شده و به 900 نفر از محرومین این منطقه خدمات پزشکی و دارویی رایگان ارائه شده است. 
فرمانده سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز گفت: در ادامه طرح خدمات‌رسانی به مردم کم‌برخوردار در شرق شیراز اقدام به راه‌اندازی مرحله دوم طرح درمانگاه تخصصی رایگان در بلوار اتحاد کردیم که با 6 پزشک متخصص در حوزه اطفال، زنان، داخلی، مامایی، روان‌شناسی، پزشکی عمومی و طب اسلامی به بیش از 450 نفر خدمات پزشکی اعم از ویزیت و داروی رایگان ارائه شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید