• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
شنبه 1 تیر 1398
کد مطلب : 60876
+
-

ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی در ساوه

 وزیر بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی گفت: عملیات اجرایی بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه به عنوان یکی از طرح‌های زیرساختی سلامت و اولویت‌های وزارت‌خانه کلید خورده که باید در ساخت و تجهیز آن از ظرفیت خیران استفاده شود.

به گزارش ایرنا، «سعید نمکی» درحاشیه آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه افزود: مطالعات این طرح مهم سلامت انجام شده و ردیف بودجه برای ساخت این مرکز درمان تخصصی در سال جاری وجود دارد.
وی اظهار امیدواری کرد: تلاش بر این است که با تخصیص اعتبارات مناسب، طی ۲ سال روند عملیات اجرایی این طرح مهم سلامت شتاب بگیرد و مردم ساوه از مزایای خدمات درمانی تخصصی و به‌روز بهره‌‌مند شوند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: ساوه با وجود نزدیکی به پایتخت کمبودهایی را در زیرساخت‌های سلامت دارد و افزایش جمعیت آن در سال‌های اخیر لزوم تقویت تخت‌های بیمارستانی و خدمات کیفی سلامت را دوچندان کرده است که به همین دلیل این وزارت خانه در برنامه‌های خود جبران کاستی‌های درمانی ساوه را گنجانده است.

نمکی عنوان کرد: در جریان سفر یک روزه به استان، مرکز جامع سلامت پرندک و بیمارستان مامونیه نیز راه‌اندازی شد که ظرفیتی مهم در بهبود خدمات کیفی به مردم این خطه است.
شرکت در آیین آغاز عملیات اجرایی بیمارستان جدید ساوه از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان‌های ساوه و زرندیه بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید