• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 1 تیر 1398
کد مطلب : 60843
+
-

مطالبه‌ای از استاندار جدید

خبر کهگیلویه و بویراحمد
مطالبه‌ای از استاندار جدید

پس از حادثه دلخراش سقوط هواپیمای ای.تی.آر یاسوج- تهران که منجر به کشته شدن همه 60 مسافر و خدمه آن شد، پروازهای فرودگاه یاسوج تعطیل شد.

به گزارش فارس، اما بعد از گذشت مدتی از حادثه سقوط هواپیما، دوباره سخن از برقراری پروازها به میان آمد و حتی «احمدی» استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد، در چندین نشست خبر از مذاکره با شرکت‌های هواپیمایی ایرلاین و ماهان داد. 
فروردین امسال هم که «اسلامی» وزیر راه به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد، به دغدغه نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های مردم افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج است که دستور می‌دهم پروازها برای رفاه حال مردم افزایش پیدا کنند.

وی حتی گفت: برای من غیرقابل‌قبول است که پروازهای فرودگاه قطع شود. به همین دلیل، جلسه گذاشتیم و اصرار کردیم که پروازها از سر گرفته شوند و برای بیشتر شدن پروازها با شرکت‌های هواپیمایی هم صحبت کردیم. 
مسئولان بارها گفتند و رسانه‌ها هم بارها انتشار دادند که پروازها از سر گرفته می‌شود و تعداد آنها هم افزایش پیدا می‌کند، اما تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج که افزایش پیدا نکرد هیچ، مرکز استان از داشتن پروازهای مرتب و روزانه هم محروم شد تا این استان از وعده‌های عملیاتی‌نشده رنج ببرد. 

حجت‌الاسلام «خاضع» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، در نشستی در خصوص حضور سخنرانان کشوری مراسم ملی در استان گفت: چون استان خودمان پرواز مستقیم ندارد، برای دعوت از سخنرانان ملی مشکلاتی داریم. 

 وی عنوان کرد: وقتی با سخنرانان ملی صحبت می‌کنیم، از حضور در استان استقبال می‌کنند، اما برایشان سخت است که با پرواز تهران- شیراز بیایند و بقیه مسیر را با خودرو تا یاسوج طی کنند. حال که استاندار کهگیلویه و بویراحمد 2 - 3 روزی است معارفه شده و تازه‌نفس است، امید می‌رود مشکلات پروازی فرودگاه یاسوج با توجه به اقدامات و کارهای صورت‌گرفته مانند گسترش باند در دستور کار قرار گیرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید