• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 15 بهمن 1396
کد مطلب : 6077
+
-

شهر در رسانه ها

تهران، تاب غیرمترقبه‌ها را ندارد

نشریه «صدا» به بهانه بارش اخیر برف در تهران و اختلال در تردد شهروندان در معابر شهری، نوشته که تهران در زمان بروز حوادث غیرمترقبه آبستن اتفاقات وحشتناکی است و تمامی تاسیسات شهری و شبکه‌ها و قنات‌هایی که زیر زمین رها شده‌اند، در زمان حادثه‌ای همچون زلزله عاملی برای افزایش خسارات و کشتار خواهند بود.

 

دریافت عوارض در گروِ خدمات رسانی مناسب

روزنامه «جام جم» اظهارات اخیر یکی از مسئولان شهرداری تهران درباره احتمال واگذاری بزرگراه‌های تهران به بخش خصوصی برای دریافت عوارض از خودروها را برجسته کرده و انتقادها نسبت به این ایده را منعکس کرده است. این روزنامه  نوشته است: طرح دریافت عوارض وقتی قابل اجراست که خدمات مناسبی نیز به شهروندان ارائه شود.

 

مشهد هم تاب بحران را ندارد

روزنامه «قدس» از عدم‌آمادگی مشهد در رویارویی با حوادث غیرمترقبه گزارش داده است؛ چنان‌که مدیر بحران شهرداری مشهد گفته این کلانشهر روی 7گسل قرار گرفته است. در این شرایط چنانچه مشهد دچار بحران شود، باید منتظر خسارت‌های جانی و مالی قابل توجهی باشیم.

 

اداره پایتخت گران‌تر از اداره کل کشور است!؟

وبسایت «تیترشهر» در گزارشی هزینه‌های پرسنل شهرداری را به تفکیک مناطق مورد بررسی قرار داده و آن را با پرداختی‌های مشابه چندین وزارتخانه مقایسه کرده است. در این گزارش با اشاره به اعداد و ارقام مربوطه آمده است: این سؤال باقی است که به راستی اداره پایتخت گران‌تر از اداره کل کشور و سیستم‌های آموزشی کشور است یا خیر؟»

این خبر را به اشتراک بگذارید