• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
چهار شنبه 29 خرداد 1398
کد مطلب : 60510
+
-

52 پل در خمین از سیلاب بهاره خسارت دیدند

رئیس راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خمین گفت: ۵۲ پل و تاسیسات فنی راه در این شهرستان بهار امسال بر اثر سیلاب خسارت دید که ترمیم و بازسازی آنها به ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.

 «محمدرضا یحیایی» در گفت‌و‌گو با ایرنا بیان کرد: عملیات اجرایی اصلاح پل‌ها از ۲ ماه قبل شروع شده و تعدادی از پل‌ها به صورت امانی با صرف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اصلاح شد، اما برای اجرای ابنیه فنی ۴۷ پل نیاز به 5 میلیارد ریال اعتبار است. وی افزود: اجرای طرح حفاظت بتنی پل میان‌رودان امسال در خمین اجرا می‌شود و برای عملیات حفاظت بتنی این پل ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است. 

رئیس راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خمین بیان کرد: شانه‌سازی جاده خمین به کاظم‌آباد و ادامه روکش جاده رباط مراد هر یک به طول 4 کیلومتر از طرح‌های راه‌سازی امسال است. یحیایی عنوان کرد: روکش جاده خمین به الیگودرز به طول ۱۰ کیلومتر و روسازی و آسفالت پیچ طیب‌آباد از دیگر طرح‌های در دست اقدام امسال است. 

وی گفت: ۷۵ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی این شهرستان با اعتبار ۲ میلیارد ریال در سال جاری خط‌کشی شده است. رئیس راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خمین، لکه‌گیری و آسفالت راه‌های اصلی و فرعی با ۴۰۰ تن آسفالت گرم و سرد، تعمیر ۱۵ چراغ چشمک‌زن و به‌روز‌رسانی ۱۶ کیلومتر چراغ روشنایی روستایی را از دیگر طرح‌های اجرایی امسال بیان کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید