• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 28 خرداد 1398
کد مطلب : 60414
+
-

بازگشت 20 واحد راکد به چرخه تولید تا پایان سال

خبر
بازگشت 20 واحد راکد به چرخه تولید تا پایان سال

دبیر خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه گفت: امیدواریم بتوانیم در سال جاری 15 تا 20 واحد راکد استان را به چرخه تولید برگردانیم.  به گزارش ایسنا «فرهاد مرزی» با اشاره به این‌که بررسی مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی راکد استان به خانه صنعت و معدن استان سپرده شد، افزود: تعداد این واحدها 77 مورد و عمدتا از واحدهای صنعتی کوچک استان بود.

وی اظهار کرد: در ستاد تسهیل از ابتدای امسال 23 جلسه برگزار کردیم و در هر جلسه مشکلات 4 واحد بررسی شد و در مجموع 92 واحد را مورد ارزیابی قرار دادیم که بیشتر از تعداد واحدهایی است که برای ما پیش‌بینی شده است.  دبیر خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه ادامه داد: البته تعداد زیادی از این واحدها از واحدهای راکد استان نیست، بلکه واحدهایی هستند که در حال تولید بوده، اما با مشکلاتی مواجهند و به نوعی از رکود آنها پیشگیری کردیم. به گفته مرزی، به‌جز چند مورد مختصر اکثر مشکلات واحدها که در جلسات بررسی شده به توافق رسیده و قرار است رفع شود.  وی اظهار کرد: عمده مشکلات واحدهای صنعتی استان شامل مسائل بانکی، بدهی‌های معوق، مشکلات مالیاتی و تامین اجتماعی و... است. 

دبیر خانه صنعت و معدن استان با اشاره به این‌که علی‌رغم پیگیری‌های انجام شده هنوز از 77 واحد راکد استان واحدی به چرخه تولید برنگشته است، یادآور شد: بنا نداریم آمار غیرواقعی اعلام کنیم، اما امیدواریم از این 77 واحد 15 تا 20 مورد آنها تا پایان سال به چرخه تولید برگردد. وی گفت: بنا داریم تا پایان سال هر هفته 2 جلسه در ستاد تسهیل برگزار کنیم و در هر جلسه مشکلات 4 واحد بررسی خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید