• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 28 خرداد 1398
کد مطلب : 60413
+
-

کمپینی برای ‌حمایت از مستاجران‌ کرمانشاهی

خبر
کمپینی برای ‌حمایت از مستاجران‌ کرمانشاهی

کمپین حمایت از مستاجران در اعتراض به افزایش سرسام‌آور اجاره‌بها در کرمانشاه راه‌اندازی شد. به گزارش مهر، افزایش بی‌رویه و بدون پایه کارشناسی و سرسام‌آور اجاره‌بها در کرمانشاه موجب اعتراض مستاجران این کلان‌شهر شده و آنها را با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو کرده است.این مشکل به اندازه‌ای حاد شده است که اخیرا فرماندار کرمانشاه در جلسه‌ای اعلام کرده برخی از شهروندان مستاجر که توان پرداخت اجاره‌بهاهای سنگین را ندارند از ما درخواست چادر می‌کنند. 

 موضوع افزایش غیرمتعارف اجاره‌بها را با «داریوش جودکی» مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در میان گذاشتیم و وی پیشنهاد تشکیل کمپینی برای حمایت از مستاجران داد و خودش هم اولین کسی بود که به این کمپین پیوست.  وی اظهار کرد: با توجه به رشد حباب‌گونه قیمت‌های مسکن و سوءاستفاده عده‌ای فرصت‌طلب از این شرایط همه مردم از جمله صاحبان املاک و بنگاه‌های مشاور املاک لازم است به این کمپین بپیوندند و از مستاجران حمایت کنند. 

جودکی تصریح کرد: افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها پای بازرسان این نهاد را به دفاتر مشاوران املاک گشوده، بر همین مبنا مردم و صاحبان املاک نیز باید برای حمایت از مستاجرین پای کار بیایند. انتظار می‌رود سایر مدیران ذی‌ربط به‌ویژه مدیران ارشد استان هم با پیوستن به این کمپین در جهت حمایت از مستاجران گام‌های اساسی بردارند و این آشفته‌بازار را ساماندهی کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید