• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 28 خرداد 1398
کد مطلب : 60402
+
-

افتتاح خانه وزنه‌برداری بانوان در کرمانشاه

 خانه وزنه‌برداری بانوان کرمانشاه با حضور سرپرست فدراسیون و مسئولان ورزش استان افتتاح شد. به گزارش ایسنا «آزاده کوهدره‌ای» نایب‌رئیس هیات وزنه‌برداری کرمانشاه در حاشیه افتتاح این طرح به مشکلات و کمبود فضای فیزیکی برای تمرین بانوان وزنه‌بردار کرمانشاهی اشاره کرد و گفت: علی‌رغم این‌که بیش از یک سال از راه‌اندازی رشته وزنه‌برداری بانوان در کرمانشاه می‌گذشت، بانوان ورزشکار این رشته با کمبود فضا برای تمرین مواجه بودند. وی تصریح کرد: تا پیش از این تنها محل تمرین بانوان سالن وزنه‌برداری مردان در مجموعه ورزشی تختی بود که در نوبت صبح به آنها اختصاص پیدا می‌کرد.

نایب‌رئیس هیات وزنه‌برداری کرمانشاه عنوان کرد: زمانی که می‌خواستیم بانوان وزنه‌بردار استان را به مسابقات اعزام کنیم، تنها چند ساعت تمرین در نوبت صبح برای آنها کافی نبود، لذا راه‌اندازی خانه وزنه‌برداری بانوان در مجموعه ورزشی کوثر را در دستور کار قرار دادیم.

وی با اشاره به دعوت از 5 بانوی وزنه‌بردار کرمانشاهی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به اردوی تیم ملی گفت: امیدواریم با راه‌اندازی و تجهیز این فضا در مجموعه ورزشی کوثر، بانوان وزنه‌بردار کرمانشاهی بتوانند فرصت بیشتری برای تمرین داشته باشند و شاهد رشد و ارتقای این رشته در استان باشیم.  

کوهدره‌ای در ادامه از راه‌اندازی وزنه‌برداری بانوان در شهرستان‌های پاوه و اسلام‌آباد غرب خبر داد و افزود: با توجه به این‌که در حال حاضر در 8 شهرستان استان وزنه‌برداری آقایان راه‌اندازی شده، در نظر داریم وزنه‌برداری بانوان را نیز در این شهرستان‌ها فعال کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید