• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 28 خرداد 1398
کد مطلب : 60258
+
-

درخشش قایقرانان گیلانی در تست انتخابی تیم ‌ملی


 قایقرانان گیلانی در تست انتخابی تیم‌ ملی قایقرانی آب‌های آرام مردان کشور خوش درخشیدند.

به گزارش ایرنا، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان در این‌باره اظهار کرد: تست انتخابی تیم ‌ملی قایقرانی آب‌های آرام مردان کشور در رده‌های سنی بزرگسالان، زیر ۲۳ سال و جوانان به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار شد که قایقرانان گیلانی 3 عنوان قهرمانی و 4 عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند.

«مرتضی ورزلدوست» افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت‌ها، در کایاک یک نفره هزار متر رده سنی بزرگسالان، «علی آقامیرزایی» و «پیمان قویدل» 2 قایقران شایسته و ملی‌پوش گیلانی به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند.

وی ادامه داد: همچنین در رشته کایاک یک نفره هزار متر رده سنی جوانان، «ایلیا نادرنژاد» دیگر قایقران شایسته استان توانست مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

این مسئول بیان کرد: در رشته کایاک یک نفره ۵۰۰ متر بزرگسالان، «علی آقامیرزایی» از گیلان مقام قهرمانی را تصاحب کرد. «پیمان قویدل» دیگر ورزشکار استان روی سکوی دوم این رشته قرار گرفت و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: در رشته کایاک یک نفره ۵۰۰ متر رده سنی زیر ۲۳ سال، «امیر آقامیرزایی» و در رشته کایاک یک نفره ۵۰۰ متر رده سنی جوانان، «ایلیا نادرنژاد» از گیلان موفق به کسب مقام دوم و نایب قهرمانی شدند.

ورزلدوست بیان کرد: در تست انتخابی تیم ‌ملی قایقرانی آب‌های آرام مردان کشور زبده‌ترین ورزشکاران این رشته در کایاک یک نفره ۵۰۰ متر و هزار متر با هم رقابت کردند. نفرات برتر به اردوی تیم ‌ملی دعوت می‌شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید