• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
سه شنبه 28 خرداد 1398
کد مطلب : 60167
+
-

برنامه‌‌ریزی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از اجرای پویش «فصل گرم کتاب» هم‌زمان با آغاز تعطیلات تابستانی در قزوین خبر داد و گفت: این پویش با هدف برنامه‌‌ریزی درست برای تابستان کودکان و نوجوانان در قزوین طراحی و اجرایی شده است. 

به گزارش تسنیم، مژده اروجی بیان کرد: فصل تابستان از مهم‌ترین زمان‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان و کودکان و نوجوانان است که فرصتی مناسب را برای ارائه برنامه‌های فرهنگی فراهم کرده است. 

وی ادامه داد: ما معتقدیم ترویج فرهنگ کتابخوانی از رده‌های سنی پایین امکان‌پذیر است و به عنوان مسئولان فرهنگی وظیفه داریم در اجرای فعالیت‌های خود نگاه جدی به عرصه کتاب و کتابخوانی داشته باشیم. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین افزود: این پویش که با عنوان«فصل گرم کتاب» نامگذاری شده است با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ کتابخوانی با بازی‌های کودکانه، قصه‌گویی و نمایش اجرایی می‌شود. 

اروجی گفت: پویش«فصل گرم کتاب» در بوستان‌های استان قزوین برگزار می‌شود و در آن مربیان کانون با حضور در بوستان‌های شهر با برنامه‌های مختلف فرهنگی کتابخوانی را ترویج می‌کنند. وی خاطرنشان کرد: مربیان کتابخانه‌های سیار نیز در این پویش حضور خواهند داست و با اجرای نمایش‌ها، مسابقات و کتابخوانی در بوستان‌های شهر «فصل گرم کتاب» را به استان خواهند آورد. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان قزوین توضیح داد: غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین است و اجرای برنامه‌های هدفمند و انگیزشی می‌تواند بخشی از این نگرانی خانواده‌ها را کاهش دهد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید