• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
سه شنبه 28 خرداد 1398
کد مطلب : 60144
+
-

ملایر؛ میزبان سومین دوره جشنواره شهر ملی منبت

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به ثبت ملی منبت ملایر در سال 1396 و برگزاری 2 دوره جشنواره در این شهرستان گفت: امسال نیز با اجرای سومین دوره جشنواره شهر ملی منبت در روزهای انتهایی مردادماه میزبان هموطنان و گردشگرانی از سراسر کشور هستیم. 

به گزارش ایسنا، حسین فارسی در جمع اعضای ستاد اجرایی سومین جشنواره شهر ملی منبت ملایر بیان کرد: اجرای جشنواره‌ها به شناسایی و معرفی بهتر ظرفیت‌ها و جاذبه‌های ملایر در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف کمک شایانی کرده است.

وی گردشگری را محور توسعه ملایر و گستردگی هنر منبت را یکی از ارکان و جاذبه‌های مهم گردشگری شهرستان دانست و به پخش گسترده تبلیغات تلویزیونی جشنواره‌های پیشین منبت ملایر از رسانه ملی اشاره کرد. 

معاون فرماندار ملایر ادامه داد: با پخش تبلیغاتی که هم‌زمان با سومین جشنواره شهر ملی منبت صورت می‌گیرد، ملایر بسیاری از مرزهای ذهنی و محدودیت‌های گذشته را درمی‌نوردد و به نامی آشنا برای عموم هموطنان تبدیل می‌شود. 

فارسی با بیان این‌که تلاش ما برای مانایی این نام و این برند در نزد اذهان عمومی است، افزود: آثار و برکات منتج از اجرای جشنواره‌های گوناگون و ثبت ملی و جهانی منبت را معطوف به تمامی اقشار مردم فهیم و فرهنگ‌مدار ملایر و استان می‌دانیم. 

وی گفت: با اجرای این جشنواره‌ها و دستیابی به برندهای مهم ملی و جهانی، همه مردم منتفع می‌شوند بنابراین همه ما وظیفه داریم تا به سهم خود در اجرای درست و صحیح این جشنواره همکاری و مشارکت کنیم. 

معاون فرماندار ملایر با اشاره به نقش هر شهروند در اجرا و میزبانی مناسب از هموطنان در جریان جشنوراه سوم تصریح کرد: وقتی همه ما و با تمام توان در کنار یکدیگر قرار بگیریم و برای رسیدن به یک هدف تلاش کنیم، هم جشنواره به اهداف مهم خود دست می‌یابد و هم ما موفق می‌شویم با میزبانی شایسته، بهترین تبلیغات ممکن را برای سال‌های آتی جشنواره انجام دهیم. 

فارسی رضایت گردشگران، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و توسعه زیرساخت‌های گردشگری را از مهم‌ترین اهداف جشنواره سوم عنوان کرد و از همه مردم و مسئولان اجرایی شهرستان خواست به فراخور وظیفه و علاقه خود به شهرستان ملایر، به اجرای بهینه این جشنواره کمک کنند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید