• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
سه شنبه 28 خرداد 1398
کد مطلب : 60118
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/EwlW
+
-

قیمت نوبرانه‌ها در سرازیری

نسبت به هفته‌های گذشته 20 درصد کمتر شده و این کاهش قیمت همچنان ادامه دارد

قیمت نوبرانه‌ها در سرازیری

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان با بیان این‌که قیمت میوه‌های نوبرانه در بازار همدان ۲۰ درصد کاهش یافته است، گفت: کاهش قیمت میوه‌های نوبرانه در بازار همدان ادامه دارد. 

محمد فامیل‌متقی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: قیمت میوه‌های نوبرانه نسبت‌به هفته‌های گذشته کاهش یافته است و این کاهش قیمت در روزهای آینده محسوس‌تر می‌شود. 

وی با بیان این‌که در روزهای نخست هفته قیمت میوه کمی گران‌تر از سایر ایام هفته است، افزود: امروز میوه‌های نوبرانه در بازار سرگذر همدان بین 5 تا 10 هزار تومان به فروش می‌رود. قیمت‌ها با توجه به نوع میوه و درجه کیفیت آن متفاوت است. 

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان با تأکید بر این‌که تا امروز هیچ‌یک از محصولات سردرختی استان همدان وارد بازار نشده است، ادامه داد: عمده محصولات موجود در بازار از مناطقی مانند اصفهان و شهریار وارد استان شده است. با رسیدن بار درختان استان همدان بدون شک قیمت میوه نیز کاهش می‌یابد. 

فامیل‌متقی به قیمت انواع میوه در بازار همدان اشاره کرد و گفت: قیمت هرکیلو طالبی3 هزار تومان، هندوانه 2 هزار تومان، هلو 5 تا 7 هزار تومان، آلوچه 3 تا 5 هزار تومان و توت‌فرنگی بین 5 تا 8 هزار تومان است. 

وی با بیان این‌که قیمت زردآلو نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، تصریح کرد: کمبود این محصول در بازار سبب گرانی این نوع میوه شده است. قیمت هر کیلو زردآلود درجه یک برابر با 10 هزار تومان است. 

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان با تأکید بر این‌که نظارت بازرسان سازمان صمت، اصناف و اتحادیه میوه و تره‌بار به شکل روزانه در بازار میوه‌فروشان همدان اعمال می‌شود، گفت: هیچ‌گونه گران‌فروشی مشاهده و گزارش نشده است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید