• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
شنبه 25 خرداد 1398
کد مطلب : 59469
+
-

در حاشیه سیاست

از کهریزک تا فشافویه
علی شکوری راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت در توییتی نوشت: قتل علیرضا شیرمحمدعلی در زندان فشافویه به اندازه مرگ شهیدمحسن‌ روح‌الامینی در زندان کهریزک اهمیت دارد. با این تفاوت که اولی ناشناخته است و دومی، پدرش از اصولگرایان شناخته شده بود. مگر آن که دستگاه قضا با همان حساسیت به موضوع رسیدگی خاطی را در هر رده که باشد مجازات کند.

  بی حجابی در فضای مجازی دل آدم را کباب می کند
سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران با حمایت از راننده اسنپ که یک خانم را به خاطر بدحجابی در کنار بزرگراه پیاده کرده بود گفت: رفتار درست مردم در رابطه با راننده غیور اسنپ مناسب بود. مسئولان به خصوص دستگاه قضایی هم باید حمایت کنند که البته رئیس قوه قضاییه هم عنوان کرد که حجاب باید قانونی و شرعا حمایت شود. به گزارش فارس، وی گفت: در فضای مجازی بی‌حجابی هایی دیده می شود که دل آدم کباب می شود.

  ملی کردن فضای مجازی مهم‌تر از ملی کردن صنعت نفت 
سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به اینکه در شرایط کنونی ملی کردن فضای مجازی از ملی کردن صنعت نفت دارای اهمیت بسیار بیشتری است، گفت: باید در عرصه فضای مجازی به خودکفایی برسیم. (فارس) 

  تفسیر آیت الله علم الهدی از نتیجه مذاکره با غرب
آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد گفت: جریان غرب و اروپا و آمریکا با مذاکره و معامله به یک پیروزی میانبر می‌رسند؛ فکر نکنید این مذاکره بدون خونریزی است؛ بدون خونریزی برای آنهاست اما وقتی مسلط شدند شدیدترین خونریزی‌ها را ایجاد کردند و قتل نسل راه انداختند. از کجا معلوم مذاکره‌ای که الان ساز می‌کنند به نتیجه برسد حرم امام رضا بقیع نشود؟ به گزارش تسنیم، وی افزود:  اگر بناست به برجام عمل شود، ایران از نظر اقتصادی رشد می‌کند و رشد اقتصادی ایران یعنی حلقه مقاومت در منطقه مقابل اسرائیل و رشد اقتصادی ایران یعنی غلبه یمن بر آل سعود.

این خبر را به اشتراک بگذارید