• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 13 خرداد 1398
کد مطلب : 57663
+
-

با مردم

با مردم







آب شرب اهواز شور است
بعد از احداث سد کارون 3  آب شرب جاری در لوله‌های شهر شور است و بدون تصفیه قابل مصرف نیست. جدای بودجه عظیمی که صرف احداث سد کرده‌اند، حالا چرا باید هزینه مجددی بابت تصفیه آب یا خرید آب‌معدنی به خانوارهای اهوازی تحمیل شود؟
سراجی از اهواز

تابلوهای مسیر مترو به‌روزرسانی شوند
لطفا جهت کمک به افرادی که از مسیرهای مترو شناخت کافی ندارند، تابلوهای مسیر مترو به‌روزرسانی شوند و به تعمیرات آسانسورها هم بیشتر توجه شود؛ چون برای افراد بیمار و ناتوان حقیقتا استفاده از پله‌ مشکل است.
توانگر از تهران

برنج صنعتی دیگر چه صیغه‌ای است؟
پس از سال‌ها واردکردن برنج‌های بی‌خاصیت و تقلبی خارجی که عمدتاً از هند و پاکستان وارد می‌شوند و به‌صورت مصنوعی تولید شده و در کیسه‌های زیبا و شیک و رنگارنگ تولید و عرضه می‌شوند، حالا نام برنج صنعتی روی آنها گذاشته‌اند و به نام‌های فریبنده‌ای به فروش می‌رسانند که در حقیقت همگی از یک قماش و یک کارخانه هستند. مسئولان بهداشت و سلامت مردم در این مورد واکنش نشان دهند و اجازه ندهند برنج‌های صنعتی جای برنج‌های طبیعی را بگیرد.
یوسفی از رودسر

نگذارید جامعه گرفتار سرطان مستأجری شود
مالکان هر قیمتی که دلشان بخواهد از مستأجران می‌گیرند و مستأجران از ترس پیدا نکردن جای مناسب تن به کرایه‌های سنگین می‌دهند. از مسئولان توقع می‌رود که مستأجران را با تصویب قوانین سختگیرانه حمایت کنند و اجازه ندهند اغلب خانواده‌های جامعه که گرفتار سرطان مستأجری هستند، نابود شوند.
مدنی از تهران

روی مدارک محلی برای درج آدرس و نام منظور شود
همه روزه اسناد و ‌مدارک زیادی در گوشه و کنار کشور مفقود می‌شود یا در تاکسی ، اتوبوس، مترو، مغازه‌ها و ... جا می‌ماند و بعضاً با وجود اهمیت زیادی که برای صاحب آن دارد دیگر هرگز پیدا نمی‌شود یا اینکه وقتی به‌دست صاحب آنها می‌رسد دیگر دیر شده، لذا خوب است روی این مدارک و اسناد و همچنین روی کیف محتوی آنها، محلی برای درج نام و شماره تلفن مالک در نظر گرفته شود تا در صورت مفقودی سریع‌تر به‌دست صاحبانش برسد.
پیروانی از شیراز

تعریض خیابان آلیش گاز 14ماهه شد!
از مسئولان شهرقدس خواهش می‌کنم پروژه ورودی شهر قدس خیابان آلیش گاز که از 14‌ماه پیش در حال تعریض است را زودتر به پایان برسانند که تردد و عبور و مرور را بسیار سخت کرده و عمر شهروندان در ترافیک این مسیر هدر می‌رود.
نصیرمنش از شهرقدس

شور معنوی صداوسیما فقط در‌ ماه رمضان است
شور و شعف وصف‌ناپذیر معنوی که رسانه ملی به خاطر‌ ماه مبارک رمضان برپاکرده حداقل یک‌چهارمش هم پس از ‌ماه رمضان ادامه یابد.
موسوی از تهران

کارگران تا کی پاسوز بی‌تدبیری‌ها باشند؟
من و دیگر دوستان کارگرم هیچ روز تعطیل و استراحتی نداریم و اگر به‌کار کردن در روز جمعه یا تعطیلی اعتراض کنیم، اخراج می‌شویم و  این در حالی است که حقوق به‌موقع و درست و حسابی هم نمی‌گیریم. لطفا مسئولان به فکر این قشر زحمتکش باشند.
کارگر از کرج

کیفیت و اندازه نان در اصفهان کاهش یافته است
به‌رغم افزایش قیمت نان، اندازه، وزن و کیفیت پخت نان در اصفهان و شهرهای دیگر کمتر و به شکل محسوسی کاهش داشته است و روزبه‌روز هم متأسفانه به‌دلیل عدم‌بازرسی‌های دوره‌ای و نامحسوس و کنترل‌های صحیح و به‌موقع و عدم‌رسیدگی نهادهای نظارتی، این تخلفات آشکار و نهان همچنان بیشتر و ‌گسترده‌تر ادامه دارد.
مقدم فرد از اصفهان

جلوی تغییر کاربری تاکسی‌ها را گرفته‌اند
مدت 7‌ماه است که جلوی تغییر کاربری تاکسی که حق مسلم تاکسیرانان است از آنها گرفته شده. از مسئولان استدعا دارم به این موضوع رسیدگی کنند.حبیبی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید