• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 10 بهمن 1396
کد مطلب : 5737
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها
صدای استان‌ها

 

معوق‌های کارگران کیان کرد

 

ما کارگران شرکت کیان کرد ملایر خواستار دریافت حقوق‌های معوق خود هستیم. این شرکت ۶ ماه دستمزد و عیدی سال‌های ۹۵ و۹۶ کارگران خود را پرداخت نکرده است.

جمعی از کارگران شرکت از همدان

 

 

حقوق اندک بازنشستگی و هزینه سنگین درمان

 

بازنشسته تامین اجتماعی هستم . همسرم از بیماران صعب‌العلاج است که در خانه سالمندان از او نگهداری می‌شود. با اینکه بیمه تکمیلی تامین اجتماعی دارم، اما نمی‌دانم خرج و مخارج بسیار بالای بستری و معالجه همسر بیمارم را چگونه تامین کنم. لطفا مسئولان بگویند با حقوق یک میلیون و 400 هزار تومان چطور باید هزینه سنگین درمان همسرم را بپردازم؟

رحم خدا بروجردی از البرز

 

 

مساعدت برای پیگیری پرونده جانبازی

 

به عنوان بسیجی داوطلب از سال 88 پرونده جانبازی خود را در بنیاد شهید ناحیه 2 کرج تشکیل داده‌ام. جانبازی من در کمیسیون بدوی تایید شده است و با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی، به کسانی که جانبازی‌شان در کمیسیون پزشکی بدوی تایید شود، درصد جانبازی تعلق می‌گیرد. با این حال هر چه به بنیاد شهید مراجعه می‌کنم، می‌گویند هنوز این مصوبه به ما ابلاغ نشده، در صورتی که این مصوبه بارها در رسانه‌ها مطرح شده است.

کرم ساعدی از البرز

 

 

بیمارستان شهید مدنی پارکینگ ندارد

 

بیمارستان شهید مدنی تبریز پارکینگ مناسبی ندارد و با توجه به وجود اورژانس قلب در این بیمارستان خودروها با مشکل پارک مواجه هستند و خدمات‌دهی به بیماران مشکل است.

خدایی از آذربایجان شرقی

 

 

اتوبوس‌های دودزای خط واحد

 

از سازمان اتوبوسرانی تقاضا داریم به وضع اتوبوس‌های دودزا اردبیل توجه کنند. در میدان سرچشمه که ما از کسبه آنجاییم، دود مسافران، رهگذران و کاسبان را اذیت می‌کند.

نادر نعیمی از اردبیل

 

 

تاریکی جاده قدیم هشتگرد

 

جاده قدیم هشتگرد بعد از کمالشهر تا سر سهیلیه چراغ ندارد و به همین دلیل تصادف‌های زیادی در این منطقه رخ می‌دهد. همچنین جاده‌های خراب و پر دست‌انداز این جاده را به مسیری نامناسب تبدیل کرده است. در کنار این مسیر بیابان‌هایی با وسعت زیاد قرار دارد که در آنها همچنین فضای سبز ایجاد نشده است.

یک شهروند از البرز

این خبر را به اشتراک بگذارید