• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 2 خرداد 1398
کد مطلب : 56768
+
-

با مردم

@ مترو درخصوص قیمت پلکانی سفر اطلاع‌رسانی کند
قبلا اینگونه بود که شما اگر در ایستگاه میانی مترو پیاده می‌شدید و کارت بلیت را می‌زدید رقمی بسته به اینکه در کدام ایستگاه پیاده شده باشید به حسابتان بازمی‌گشت. اکنون به‌نظر می‌رسد اینگونه نیست. از مسئولان تقاضا داریم در این خصوص شفاف‌سازی‌ کنند.
کاظمی از تهران

   حذف قیمت‌ها از سایت‌ها مفید است
مسئولان بر اجرای قانون حذف قیمت‌ها از سایت‌های خرید و فروش دقت و نظارت کنند که بسیار درست و بجاست، چون این سایت‌ها به‌جای کمک به خریداران و فروشندگان واقعی، دست دلالان از خدا بی‌خبر افتاده است.
مجن‌دهی از کرج

 صداوسیما شبکه تبلیغات افتتاح کند!
برخی تبلیغات‌ آنقدر پرتکرار هستند که به صداوسیما پیشنهاد  می‌شود یک شبکه به نامشان تاسیس کند. نمونه آن، محصولات ...است که هروقت تلویزیون را روشن می‌کنیم باید یک محصول این شرکت را ببینیم. باورکنید مفت هم بدهند رغبتی به خوردنش نیست از بس اسمش را شنیده‌ایم... واقعا سطح برنامه تلویزیون به‌شدت نازل شده و حتی تبلیغات هم تکراری‌است!
نماینده از تهران 

   قانون سرقفلی نیازمند بازنگری است
میلیون‌ها ملک که اغلب مغازه هستند در کشور به‌صورت سرقفلی خرید و فروش می‌شوند که قوانین آن مربوط به چنددهه قبل است، از مسئولان حقوقی انتظار می‌رود نسبت به تدوین قانون بازنگری‌شده سرقفلی و تصویب آن اهتمام داشته باشند. همین موضوع درخصوص املاک وقفی هم به نوع دیگری مطرح است.
قاسم‌زاده از بیرجند

@ پیمانکار حقوق کارگران را نمی‌دهد
با سلام. با وجود اینکه وارد‌ ماه سوم سال شده‌ایم هنوز پیمانکار شهرداری منطقه 15ناحیه 3، اضافه‌حقوق کارگران زحمتکش را اعمال نکرده و اعتراض ما هم تا این لحظه به جایی نرسیده است!
پورقربان از تهران 

   اتوبوس‌های بی‌آرتی ایستگاه را اعلام کنند
از مسئولان اتوبوسرانی تهران، به‌ویژه خطوط بی‌آرتی تقاضا می‌شود ایستگاه‌های اتوبوس‌ها توسط پیام ضبط‌شده یا راننده اعلام شوند. باتوجه به شلوغی اتوبوس‌ها و ازدحام جمعیت، نام ایستگاه‌ها را نمی‌توان خواند؛ به‌خصوص وقتی تهرانی نباشید دچار مشکل می‌شوید.
طالبی از ورامین

این خبر را به اشتراک بگذارید