• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
چهار شنبه 1 خرداد 1398
کد مطلب : 56692
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها




آب‌گرفتگی معابر نمین

در بهار موقع بارندگی‌ها، شاهد آب‎گرفتگی معابر در نمین هستیم. به همین دلیل با هر بار بارش ،تردد شهروندان با مشکل مواجه می‌شود. مسئولان فکری برای این مشکل بکنند.
محمد جوادی از اردبیل

مراتع طبیعی چالدران در آستانه نابودی
کوچ زودهنگام عشایر و ورود بی‎رویه دام به مراتع چالدران در سایه بی‎توجهی مسئولان ذی‎ربط این ذخایر غنی و بی‎مانند را در آستانه نابودی قرار داده است. اگر وضع به همین منوال ادامه یابد تا چند سال دیگر بسیاری از این مراتع به شن‎زار تبدیل خواهند شد. از تمام مسئولان به‎ویژه فرماندار تقاضا داریم با بررسی موضوع ورود و خروج دام به مراتع را قانونمند کنند و نگذارند این ذخایر ارزشمند به این سادگی نابود شوند.
کریمی از آذربایجان ‎غربی

حاشیه‌های خطرناک در حاشیه تبریز
روستاهای حاشیه‎ای تبریز مانند «باغ معروف» درگیر مشکلات بسیاری چون فقر و اعتیاد هستند. این در حالی است که در حاشیه همین روستاهای حاشیه‌ای مشکلات چند برابر است. در کنار دیوار خانه‎های محله‎های حاشیه‎ای سرنگ‎های بسیاری روی زمین ریخته شده که بچه‎ها با آن‎ها بازی می‌کنند.
خانوردی از آذربایجان ‎شرقی

افت فشار آب در قزوین
در منطقه الهیه و شهید بابایی فشار آب به قدری کاهش یافته است که ساکنان طبقه‎های سوم به بعد به ناچار باید آب را در ساعت‎های پایانی شب ذخیره کنند. از مسئولان درخواست می‎کنم به این مشکل رسیدگی کنند.
نعیمیان از قزوین

ضعف در نوبت‌دهی
به دلیل سیستم ضعیف نوبت‎دهی در بسیاری از مراکز درمانی دولتی همدان مردم از ساعت‎های اولیه صبح باید در محل حضور داشته باشند و دفترچه‎های خود را در نوبت بگذارند.
کریمی از همدان

بازسازی بافت قدیمی زنجان
بیشتر ساختمان‌های خیابان سبزه‌میدان قدیمی‌اند و نیاز به بازسازی دارند. از مسئولان می‎خواهیم نگذارند بافت قدیمی این خیابان از بین برود و مغازه‎های جدید با بافت مدرن به شکل و نمای آن ضربه بزند.
نصیری از زنجان

عرض کم پیاده‌رو در یک معبر
تردد وسایل‎ نقلیه در کوچه شهید داوود نجم‌الدین که از شمال به بلوار قدس سمنان و از جنوب به میدان هفتم‎ تیر متصل می‎شود، به دلیل عرض کم آن و نبود پیاده‎رو، با مشکلاتی روبه‎روست. همچنین در این مسیر بارها سرعت بالای ماشین‎ها منجر به تصادف شده است.
یکی از اهالی از سمنان

اطلاع‌رسانی دیرهنگام
با توجه به اجرای عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح میدان حضرت ولی‌عصر (عج) مسیر جنوبی این میدان به صورت کامل مسدود شده و جریان عبوری از این مسیر به بلوار شهید کبیری منتقل شده است. این اطلاع‎رسانی پس از عملیات انسداد انجام شد و به همین دلیل مردم با ترافیک شدید مواجه شدند.
یک شهروند از قم

نبود علائم کافی برای رانندگی در شب
ورودی برخی خیابان‌ها‌ی محلات از جمله پارک جنگلی روشنایی و علائم رانندگی ندارد. از شهرداری تقاضا داریم به نصب علائم در مکان‌های حادثه‎خیز اقدام کند.
صدوقی از مرکزی

تبعات کمبود شکر برای زنبورداران
از شهرستان ایوان تماس می‌گیرم. چند ماه است در بازار شکر وجود ندارد و مشکلات زیادی برای کندوداران ایلامی به وجود آورده است، زیرا زنبورها از گرسنگی تلف می‎شوند. اتحادیه زنبورداران که تحت نظارت سازمان جهاد کشاورزی و مسئول پخش شکر سهمیه‎ای است، قبل از عید 2 کیسه شکر به هر کدام از زنبورداران داد که فقط برای 2 روز کافی بود. چرا کسی جوابگو نیست؟
سرابی از ایلام

خاموش بودن سیستم سرمایشی
سیستم‎های سرمایشی بیشتر اتوبوس‎های فعال در حوزه حمل ‌و ‌نقل شهری خرم‎آباد خاموش است. گرمای هوا و ترافیک آزاردهنده است. مسئولان اتوبوسرانی در این باره به رانندگان تذکر دهند.
طباطبایی از لرستان

ماجرای شوش به کجا رسید؟
بعد از غوغایی که زمستان سال گذشته درباره تخریب بخشی از اراضی ورودی شهر شوش به پا شد و شهرداری با لودر بخشی از زمین‎های محوطه تاریخی را خراب کرد، دیگر خبری از پیگیری این موضوع نشد. اختلاف بین شهرداری و میراث فرهنگی شوش به کجا رسید؟ آیا طرح‎های توسعه‎ای شوش اجرا خواهد شد؟
زمانی از خوزستان

سطل زباله در جاسک
کمبود سطل زباله در شهر جاسک زیبنده این شهر بندری نیست. مسئولان شهرداری برای رفع این مشکل اقدام کنند.
محمدحسین محرابی از هرمزگان

محافظت از فضای سبز نیکشهر
فضای سبز شهری در شهرستان نیکشهر شرایط خوبی ندارد. این فضای سبز گاهی به خوراکی برای احشام تبدیل می‌شود.
رضا شجاعی از سیستان ‌و بلوچستان

این خبر را به اشتراک بگذارید