• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
پنج شنبه 26 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 56084
+
-

با مردم

با مردم






پاسگاه محیط‌زیست چشمه گل ضد‌طبیعت!

پاسگاه محیط‌زیست چشمه گل در تربت جام به جای اینکه محلی برای آموزش دوستی با حیات وحش باشد به محلی ضد‌طبیعت و دوستی با حیات وحش تبدیل شده است. در این پاسگاه بچه میشی را در جایی بسیار تنگ و کوچک با پایی زخمی نگه داشته‌اند و همچنین مارها و دیگر خزندگان را در شیشه‌های الکی در معرض دید قرار داده‌اند که شایسته پاسگاه محیط‌بانی نیست. در اعتراض به ما هم گفته‌اند این چیزها عادی است!
حمید پناهی از تربت حیدریه

سفره خالی خانواده ما!
همسرم کارگری‌است که بعد از سحر به سرکار می‌رود و قبل از افطار بازمی‌گردد. اما برای افطار به مسجد می‌رود بلکه بشود هم خودش افطار کند هم برای ما چیزی بیاورد. واقعا با ما چه کرده‌اید؟
نقدی از تهران

واقعا در 3 ساعت می‌توان عروسی برگزار کرد؟
در شهر ما همه جا سخن از اطلاعیه‌ای است که در مورد ممنوعیت برگزاری ازدواج بیشتر از 3 ساعت است. واقعا در 3 ساعت می‌توان مراسم برگزار کرد؟ چرا برای همه‌‌چیز اما و اگر درمی‌آورند. اگر شما جوانی را دیدید که شجاعت کرده و ازدواج می‌کند، به افتخارش 7شبانه‌روز شادی کنید!
جمالی از نقده

خیابان شهید مرتجعایی رسما پیاده‌رو ندارد!
پیاده‌روی خیابان شهید مرتجعایی یا همان خیابان شهرستان در قرق مغازه‌داران است. همه مغازه‌داران اجناس خود را در پیاده‌رو و حتی خیابان چیده‌اند و به‌خصوص بعدازظهرها اصلا نمی‌شود در این خیابان تردد کرد. از شهرداری منطقه 13تقاضای رسیدگی و بازگشایی این پیاده رو را داریم.
منصور پولادی از میدان امام حسین تهران

پلدختر به ماشین‌آلات مکانیکی کوچک نیاز دارد
در پلدختر کار پس از سیل و پاکسازی شهر هم‌اکنون به احیای باغات رسیده است و نیاز شدید به ابزارآلات مکانیکی کوچک نظیر بابکت دارم تا بتوانیم گِل را از باغات و میان درختان خالی کنیم. از مردم و مسئولان تقاضای کمک داریم.
مومیوند از خرم‌آباد


رسانه‌ها بیشتر به گوهرهایی چون شجریان بپردازند
حالا که نماینده‌ای راجع به استاد شجریان حرف نامربوط زده از رسانه‌ها توقع داریم بیشتر به ابعاد شخصیتی و هنری این بزرگواران که واقعا مایه افتخار کشور هستند بپردازند. واقعا برخی منتظر نشسته‌اند که گوهرهایی چون شجریان را از دست بدهیم.
شیروانپور از بجنورد

  طرح حیات شبانه خیلی عالی است
واقعا کلانشهری مانند تهران نیاز به حیات شبانه سالم دارد و از مسئولانی که پیگیر اجرای این طرح هستند، سپاسگزاریم و امیدواریم این طرح به همین صورت سلامت و مفید ادامه یابد.
رنجبر از جمهوری تهران

 دندانپزشکی بی‌اندازه گران شده است
می‌دانیم که قیمت همه‌‌چیز چند برابر شده و دندانپزشکان هم برای تهیه و تامین مواد دندانپزشکی و دستگاه‌های مورد نیاز دچار مشکل هستند ولی واقعا چند درصد افزایش قیمت. یک درمان ریشه معمولی یک میلیون و200 تومان تمام می‌شود و هیچ بیمه‌ای هم پوشش نمی‌دهد.
رحیمی از زنجان

معامله نابرابر مخابرات با صاحبان تلفن
اگر خط تلفنی داشته باشید و بخواهید آن را به مخابرات برگردانید آن را به قیمت همان سالی که خریده‌اید از شما می‌خرد اما اگر قرار باشد یک خط تلفن بخرید آن را به نرخ روز به شما می‌فروشد. ضمن اینکه اگر به مخابرات رقم ناچیزی هم بدهکار باشید ممکن است کلیه اموال شما را توقیف کند؛ مثلا برای 180هزارتومان بدهی، سند خانه 400میلیونی شما را ضبط کند.
سرویان از تهران


 

این خبر را به اشتراک بگذارید