• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 23 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 55727
+
-

با مردم

با مردم







مساجدی که در ‌ماه رمضان هم تعطیلند!

در شب‌های نورانی و معنوی‌ ماه مبارک رمضان تعطیلی برخی مساجد موجب سلب توفیق از مردم است! متولیان مساجد برای این نقص بزرگ فرهنگی هرساله، فکری اساسی کنند!
عبداللهی از تهران

مجسمه کارگر شهرداری ارومیه را بسازند
مجسمه‌ای از ناصر منافی ولینده، کارگر فضای سبز شهرداری ارومیه بسازند که کیفی با ۵ هزار دلار را به صاحبش برگرداند. شاید اینگونه برخی اختلاسگران که بنیان زندگی‌شان روی سرمایه‌های مردم است، شرم کنند.
عبدلی از ارومیه

پیگیری پرونده سارقان اغلب به جایی نمی‌رسد
به‌نظرمی‌آید سرقت در مقابل سایر جرم‌ها دست‌کم گرفته می‌شود، درحالی‌که یک سارق چه بسا سرمایه یک عمر زندگی و قناعت و زحمت یک خانواده را به یغما می‌برد و اغلب اموال مسروقه به مالباختگان بازنمی‌گردد. با این حال سارقانی هستند که تا 40بار سابقه سرقت در پرونده آنها وجود دارد و این نشان از ناکافی‌بودن برخورد قانونی و قاطع با این قشر است.
رجایی از تهران

قطره بریموگان چشمی تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیست
قطره بریموگان چشمی که برای بیماران مبتلا به آب مروارید حیاتی است و برخی بیماران مجبورند آن را تا پایان عمر مصرف کنند تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیست. اخیرا هم قیمت ‌آن بالا رفته و تهیه آن سخت شده است.
سلیمانی از کرمان

خیابان گیلان نیازمند پل عابر پیاده است
از مسئولان شهرداری منطقه ۴ تهران تقاضا می‌شود با توجه به قرارداشتن متروی زین‌الدین در خیابان گیلان و تردد مسافران بسیار از سطح خیابان، برای این محدوده پل عابر نصب کنند.
تشکری از تهران

سیل‌زدگان فراموش شدند
کمک به سیل‌زدگان از تب و تاب افتاد و درحالی‌که شمار زیادی از سیل‌زدگان هنوز در چادر به‌سر می‌برند،کمک‌ها کاهش یافته و جریان آمریکا و کارهایش توجه مردم و مسئولان را از سیل‌زدگان برداشته است.
توکلی از پلدختر

خط 297پایانه شهید افشار تا میدان امام ادامه یابد

از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه تقاضا داریم برای رفاه حال اهالی چهارراه پارک‌وی و خیابان فرشته، محمودیه و ولنجک خط ۲۹۷پایانه شهید افشار به میدان هفت‌تیر را تا میدان امام‌خمینی(ره) ادامه دهند.
مدرس از پارک‌وی

بازار تبریز درست مرمت می‌شد این بلا سرش نمی‌آمد
در آتش‌سوزی دفعه قبل بازار تبریز، مرمت اصولی روی این بنا صورت نگرفت و کارشناسان به جای سقف سنتی آن، سقف آجری زدند که همین سقف در آتش‌سوزی چند روز قبل به‌طور کامل تخریب شد؛ یعنی برای نشاندن آتش مجبور به تخریب آن شدند.
مقدمی از تبریز

اتصال یادگار امام به سه‌راه‌آذری چه شد؟
قرار بود بزرگراه یادگار امام به سه‌راه آذری و محدوده سیمون بولیوار پیوند بخورد. این دو پروژه مدت‌هاست بلاتکلیف باقی مانده‌اند.
عباسی از تهران

مسئولان ترمز بازار مسکن را بکشند
سال گذشته خانه‌ای به مبلغ 10میلیون رهن و 150هزارتومان در خرمدشت کرج واقع در جاده قزلحصار اجاره کردم که امسال همان خانه را به مبلغ 40میلیون و 400هزارتومان اجاره می‌دهند. اگر همین روند ادامه یابد، مسکن تبدیل به معضلی حاد می‌شود!
ابویی از خرمدشت کرج

بازار آشفته، 20هزار تن شکر را بلعیده؟
20هزار تن شکری که مسئولان گفتند در بازار توزیع شده در کدام بازار توزیع شده، آدرس آن را بگویند که ما برویم شکر بخریم!
رحمت‌زاده از تهران

حق با وزیربهداشت است
حرف وزیر بهداشت در مورد فیلم‌ها و سریال‌های غم‌انگیز و به تصویرکشیدن غصه در فیلم‌ها کاملا درست است. همسر سرطانی‌ام را برای تجدید روحیه به سینما بردم. فیلمی بود که در آن جراحی دکتری را نشان می‌داد. آنقدر جراحی را کش داد که همسرم غش کرد و او را از سینما به اورژانس بردیم!
آردلان از بابلسر

 سال98 را سال آوارگی مستأجران بدانید
اگر مسئولان جلوی قیمت‌های نجومی مسکن را نگیرند امسال را باید سال آوارگی مستأجران نامید. رهن و اجاره خانه 300درصد افزایش یافته و با درآمد کارمندان عالی‌رتبه هم مغایرت دارد چه رسد به کارگران. مسئولان به داد برسند قبل از آنکه دیر شود.
پناهنده از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید