• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 21 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 55409
+
-

توهم به سبک قرمزها

پرسپولیس امروز در دیداری بسیار حساس به مصاف ماشین‌سازی‌ خواهد رفت. سرخپوشان در شرایطی برابر حریف خود بازی خواهند کرد که هم‌اکنون با 57امتیاز و اختلافی 3امتیازی در صدر جدول قرار دارند و درصورت پیروزی برابر حریف تبریزی خود و البته درصورت عدم‌پیروزی سپاهان، می‌توانند  قهرمانی خود را مسجل کنند. این در حالی است که سرخپوشان در 5بازی گذشته در لیگ و آسیا نتوانسته‌اند پیروز شوند و همین موضوع باعث شده تا هواداران  نگران شرایط تیم خود باشند. پرسپولیس در لیگ در برابر ذوب‌آهن و سپاهان و تراکتور 3تساوی کسب کرده‌ و برانکو در این بازی تنها از تیمش پیروزی می‌خواهد.
  باز هم دست‌های پشت پرده؟!
سایت باشگاه پرسپولیس روز گذشته در خبری آخرین وضعیت تیم و بازیکنان را گزارش کرد اما در اظهارنظری عجیب در انتهای این خبر نوشت: «بازی فردا در حالی انجام می‌شود که عزمی جدی و فراگیر برای جلوگیری از قهرمانی  احساس می‌شود ولی پرسپولیس با درایت برانکو، اراده بازیکنان و حمایت هواداران برای تحمیل خواسته و گرفتن حق خود و هوادارانش وارد 2بازی بعدی خود خواهد شد.»
پرسپولیس هم‌اکنون با 3امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول در صدر قرار دارد و در بازی امشب مقابل هواداران و در ورزشگاه خانگی خود بازی خواهد کرد و همه‌‌چیز در دست خودش است. اساسا باید سؤال کرد که چه اتفاق خاص و ویژه‌ای رخ داده که این مسئله از سوی قرمزها مطرح می‌شود. به‌نظر می‌رسد این قبیل مواضع بیشتر برای تحت‌تأثیر گذاشتن تیم داور و فشار روی قاضی میدان مطرح شده است. پرسپولیس همه‌‌چیز را در اختیار دارد و با یک پیروزی تقریبا جام را گرفته و نیازی به دمیدن به آتش این تفکرات وهم‌آلود که این روزها آفت فوتبال ما شده است، ندارد.
 ترکیب هجومی فقط برای برد
برانکو برای هت‌تریک  قهرمانی  محکوم است که ماشین‌سازی‌ را شکست دهد و به خوبی می‌داند که درصورت  ‌نبردن این بازی کار سختی در هفته پایانی برابر پارس‌جم خواهد داشت. به همین دلیل سرمربی سرخپوشان در بازی امشب ترکیبی کاملا هجومی را وارد میدان خواهد کرد و به‌نظر می‌رسد خبری از احتیاط در این بازی نخواهد بود.
 حساس‌ترین بازی رادو
با محرومیت بیرانوند یک‌بار دیگر دروازه‌بان کروات سرخپوشان درون دروازه خواهد ایستاد و حالا باید یکی از حساس‌ترین دیدارهای خود را برگزار کند؛ دیداری به قیمت قهرمانی احتمالی پرسپولیس..
  خط دفاع همان همیشگی
با بازگشت شجاع، او یک‌بار‌ دیگر در کنار سیدجلال در قلب خط دفاع بازی خواهد کرد و در کنار این دو محمد نادری و مهدی شیری 2بال چپ و راست قرمزها خواهند بود.
 بازگشت رسن
کامیابی نیا  در پست هافبک دفاعی بازی خواهد کرد و ترابی و نوراللهی دیگر بازیکنان خط هافبک خواهند بود  و از طرف دیگر بشار رسن بعد از یک بازی نیمکت‌نشینی، یک‌بار دیگر به جای سروش رفیعی بازی را آغاز خواهد کرد.
 امید به گل‌نزن‌ها
در خط حمله پرسپولیس با بودیمیر و علیپور شروع می‌کند. این در حالی است که این 2بازیکن خیلی وقت است که گلزنی نکرده‌اند و حالا برانکو امیدوار است که در این دیدار حساس دیگر این 2بازیکن موقعیت‌های خود را به‌راحتی از دست ندهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید