• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
پنج شنبه 19 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 55374
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/WyEX
+
-

سارق، انگشتر برلیان را بلعید

انگشتر برلیان آنقدر گران‌قیمت بود که زن سارق وقتی از سوی پلیس دستگیر شد آن را بلعید تا شاید دست پلیس و مالباخته به این انگشتر نرسد.
به گزارش همشهری، متهم که یک پرستار خصوصی است از وقتی برای پرستاری از چند بیمار در یکی از بیمارستان‌های پایتخت استخدام شد، سرقت‌های سریالی‌اش را شروع کرد. این سرقت‌ها ادامه داشت تا اینکه مدتی قبل و با شکایت شاکیان، مأموران کلانتری 109تهران تحقیقات برای شناسایی سارق را آغاز کردند. مأموران پس از حضور در بیمارستان و تحقیقات اولیه متوجه شدند که چند بیمار مبتلا به یکی از بیماری‌های خاص در این بیمارستان بستری هستند که یک پرستار خصوصی وظیفه مراقبت از آنها را به‌عهده داشته است. حال آنکه شاکیان پرونده، برخی از همین بیماران بودند که می‌گفتند اموالشان در زمانی که بستری بوده‌اند سرقت شده است.
با این اطلاعات، مأموران به بررسی دوربین‌های مدار بسته پرداختند و با دیدن تصاویری از لحظه سرقت، دریافتند که پرستار خصوصی که زنی 35ساله‌ است عامل این سرقت‌هاست. آنها از حراست بیمارستان خواستند زمانی که این زن در بیمارستان حضور یافت، پلیس را خبر کنند و چند روز بعد وقتی پرستار جوان وارد بیمارستان شد، حراست ماجرا را به کلانتری گزارش کرد که با حضور مأموران وی دستگیر شد. این زن به کلانتری منتقل شد و در بازجویی‌های اولیه به سرقت اموال بیماران اعتراف کرد و گفت اموال مسروقه را در یکی از اتاق‌های بیمارستان مخفی کرده است. مأموران همراه این زن راهی اتاق مورد نظر شدند و تمامی اموال مسروقه کشف شد جز یک انگشتر برلیان.
صاحب این انگشتر یک زن ساکن آمریکا بود که به تازگی برای ادامه زندگی به ایران بازگشته و به‌خاطر بیماری‌اش در بیمارستان بستری شده بود. این زن به مأموران گفت: انگشترم بسیار گران‌قیمت بود و چند روز پیش، از من در بیمارستان سرقت شد اما حالا در بین اموال مسروقه نیست.
با اظهارات این زن بازجویی از پرستار جوان ادامه یافت و او که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت مدعی شد که انگشتر را بلعیده است. این زن که از ارزش بالای انگشتر باخبر بوده، زمانی که مأموران را به محل پنهان کردن اموال مسروقه برده بود، در یک لحظه اقدام به بلعیدن انگشتر گران‌قیمت کرده بود. در ادامه و با انجام آزمایش رادیولوژی، تصویر انگشتر در معده این زن به‌دست آمد و پزشکان با یک عمل ساده آن را از شکم زن سارق بیرون کشیدند. به گفته سرهنگ کیومرث حسنوند، رئیس‌کلانتری 109بهارستان، بررسی‌ها نشان می‌دهد که سارق یک پرستار خصوصی بوده که از طریق سایت‌های اینترنتی مشتری‌های خود را پیدا می‌کرده و از همین طریق توانسته بود به‌عنوان پرستار چند بیمار در بیمارستان مورد نظر استخدام شود. وی ادامه داد: برای این زن به اتهام سرقت قرار قانونی صادر شده و به شهروندان توصیه می‌شود هنگام استخدام پرستاران خصوصی، از شرکت‌های معتبر که در این زمینه فعالیت دارند استفاده کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید