• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 55003
+
-

خبرهای کوتاه

خبرهای کوتاه
خبرهای کوتاه


      اقامه نماز ظهر و عصر به امامت رهبر معظم انقلاب
نماز جماعت ظهر و عصر، براساس روال همه‌ساله در آستانه‌ ماه مبارک رمضان، در حسینیه امام خمینی‌(ره) به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اقامه می‌شود و عموم مؤمنان روزه‌دار می‌توانند در نماز شرکت کنند./مهر

      «نجباء» رابطه مالی با سپاه ندارد
گروه مقاومت اسلامی «نُجَباء» ضمن تأکید بر اینکه رابطه‌اش با سپاه پاسداران ربطی به مسائل مالی ندارد، از برخی سیاستمداران عراقی نیز به‌دلیل هم‌صدایی با آمریکا در اتهام‌پراکنی علیه مقاومت و سپاه پاسداران به‌شدت انتقاد کرد. به گزارش ایسنا، در پاسخ به ادعاهای «جوی‌ هود» کاردار سفارت آمریکا در بغداد، گروه مقاومت اسلامی نُجَباء خاطرنشان کرد که آمریکا با طرح این مطالب خلاف واقع درصدد است علاوه بر تحریک افکار عمومی، ملی‌گرایی این جنبش را زیر سؤال ببرد. براساس این گزارش اخیرا «جوی هود» کاردار سفارت آمریکا در بغداد، طی گفت‌وگو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی عراق مدعی شد که سپاه پاسداران سالانه هزینه هنگفتی برای تأمین مالی گروه‌های عراقی ازجمله مقاومت اسلامی نُجَباء صرف می‌کند.

      تاکنون هیچ مدیری در تهران استعفا نداده است
شکرالله حسن‌بیگی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران و رئیس ستاد انتخابات استان تهران، اظهار کرد:‌ دوم اسفند امسال دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و نیز میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان در تهران برگزار می‌شود. زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از 10آذر امسال آغاز می‌شود و تا 16همین‌ماه ادامه دارد. به گزارش فارس، وی افزود: تاکنون هیچ‌یک از مدیران، فرمانداران و معاونانشان در این استان برای شرکت در انتخابات استعفا نداده‌اند. رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: از قبل شایعاتی بود که برخی فرمانداران، معاونانشان یا مدیران در استان قصد شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند، اما تاکنون استعفا نداده‌اند و این به‌منزله انصراف آنان است.

این خبر را به اشتراک بگذارید