• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 11 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 54397
+
-

میزان استفاده بازدید‌کنندگان نمایشگاه کتاب از اتوبوس

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از استفاده 400هزار نفر سفر از خطوط اتوبوسرانی در 6روز نخست برگزاری نمایشگاه کتاب خبر داد. 
به گزارش همشهری، پیمان سنندجی با اشاره به استقبال دانشجویان، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی از سیستم حمل‌ونقل عمومی برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: «طی 6 روز نخست، بالغ بر 400هزار نفر از خطوط این شرکت استفاده کرده‌اند. طبق تراکنش‌های سیستم کارت بلیت در خطوط عبوری، خط 5 تندرو، خط گردشی آن محدوده و همچنین 3 خط راه‌اندازی شده مختص نمایشگاه از مبدأ مصلی به‌طور میانگین روزانه تعداد 66هزار و 820نفرسفر و در مجموع بالغ بر 400هزار سفر با ناوگان این شرکت، انجام شده است.» او ادامه داد: «سرویس‌رسانی خطوط شرکت واحد اتوبوسرانی، به‌طور مستقیم از طریق خط 5سامانه اتوبوس‌های تندرو- 14خط عبوری و فیدر- یک خط گردشی و همچنین 3خط اختصاصی از مبدأ نمایشگاه بوده که با استقبال خوبی از سوی شهروندان و مهمانان روبه‌رو شده است. برای سهولت تردد جانبازان معزز و معلولان گرامی نیز سامانه حمل‌ونقل این عزیزان در شرکت واحد، به‌طور متوسط روزانه 112سرویس برای مشترکین، بازدیدکنندگان موردی و همچنین متقاضیان سازمانی اعزام نموده است. به‌طور نسبی 2الی 3نفر در هر مسیر از سرویس ون استفاده کردند.» 
سنندجی یادآور شد: «با توجه به ترافیک سطح شهر قطعا استفاده از حمل ونقل عمومی به‌خصوص مترو و خطوط تندروی اتوبوس بهترین، سریع ترین، ایمن‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین شیوه برای رسیدن به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و شرکت واحد اتوبوسرانی نیز تا روز پایانی برگزاری نمایشگاه خصوصاً ایام پنجشنبه و جمعه پیش رو، آمادگی لازم جهت ارائه خدمات حداکثری به بازدیدکنندگان گرامی را دارد.» 

این خبر را به اشتراک بگذارید