• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
چهار شنبه 11 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 54347
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/lo57
+
-

کوتاه از حادثه

کوتاه از حادثه
کوتاه از حادثه


      جراحی زیبایی جان زن جوان را گرفت
جراحی زیبایی گونه به قیمت از دست دادن جان زنی جوان تمام شد. به گزارش همشهری، این زن 37ساله حدود ساعت 4:30بعدازظهر دوشنبه برای انجام عمل زیبایی به یکی از کلینیک‌های شمال پایتخت رفت اما هنگام عمل جراحی جانش را از دست داد. به‌دنبال این حادثه خانواده این زن راهی کلانتری 164 قائم شدند و از تیم جراحی به‌خاطر سهل انگاری و قصور پزشکی شکایت کردند. به گفته آنها، زن جوان قصد تزریق چربی به ‌گونه‌اش را داشت و برای همین پزشک جراح، چربی از شکم وی گرفته و به‌گونه تزریق می‌کند که در همین هنگام زن جوان دچار تشنج می‌شود. وی حدود ساعت 7بعدازظهر و با حالت تشنج به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل می‌شود اما ساعاتی بعد دچار مرگ مغزی می‌شود. براساس این گزارش خانواده این زن پس از مرگ مغزی شدن وی اعضای بدنش(کلیه و کبد) را به بیماران نیازمند اهدا کردند و با شکایت آنها پرونده برای رسیدگی به دادسرای جرایم پزشکی ارسال شد.

      مرگ دردناک زن سالخورده
زن 90ساله که از بیماری آلزایمر رنج می‌برد در میان شعله‌های آتش جان باخت.به‌گزارش همشهری، این زن حوالی خیابان فرجام به‌همراه دخترش زندگی می‌کرد اما دوشنبه‌شب دخترش برای خرید از خانه بیرون رفت که هنگام بازگشت با شعله‌های آتش روبه‌رو شد. خانه دچار آتش‌سوزی شده و پیرزن در میان شعله‌های حریق گرفتار شده بود. با حضور آتش‌نشانان، حریق مهار شد اما پیرزن به‌دلیل شدت جراحات جانش را از دست داد.

      دردسر یوروهای جعلی برای مسافر آلمان


مرد میانسال پس از خرید 10هزار یورو از یک دلال ارز، بخشی از آن را به همسرش داد و او را راهی آلمان کرد غافل از اینکه یوروها جعلی است و همسرش در آلمان به دردسر بزرگی خواهد افتاد.  به گزارش همشهری، مدتی قبل مردی میانسال راهی دادسرای ناحیه36 تهران شد و از اتفاق عجیبی گفت که برای او و همسرش رخ داده بود. وی توضیح داد: 21فروردین از یکی از دلارفروش‌های میدان فردوسی 10هزار یورو به مبلغ 160میلیون تومان خریدم. چند روز بعد، وقتی همسرم قصد رفتن به آلمان را داشت 2500یورو به او دادم و وی راهی فرودگاه شد. اما وقتی به آلمان رسید، مأموران پلیس هنگام بازرسی متوجه شدند یوروهایی که او در اختیار دارد جعلی است و وی را بازداشت کردند. پس از این ماجرا با دلال ارز تماس گرفتم اما او جوابم را نداد و این در حالی است که پرونده همسرم هنوز مختومه نشده است. با شکایت این مرد پرونده در اختیار کلانتری109 بهارستان قرار گرفت و مأموران با حضور در میدان فردوسی موفق شدند مرد دلارفروش را شناسایی و دستگیر کنند. سرهنگ دوست‌علی جلیلیان، سرکلانتری هفتم تهران با بیان این خبر گفت: متهم در بازجویی‌ها به فروش یوروهای جعلی اعتراف کرد اما مدعی شد که آنها را از شخصی در ولنجک خریداری کرده است. به این ترتیب مرد متهم دوم پرونده نیز تحت تعقیب قرار گرفت و نهم اردیبهشت دستگیر شد. وی افزود: با اعتراف متهمان به همکاری برای فروش یوروهای جعلی، تحقیقات پلیسی برای کشف سایر جرایم مشابه این افراد و همچنین شناسایی سایر همدستان آنان ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید