• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 11 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 54344
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


   مردم به یکدیگر رحم کنند
با 10میلیون تومانی که به‌عنوان ودیعه نزد صاحبخانه داشتم و 20میلیونی که رویش گذاشتم، نتوانستم یک واحد 40متری برای خودم و همسرم در جنوب تهران پیدا کنم و مجبورم به شهرستان بروم. واقعا هر چقدر هم که شرایط بد باشد و مسئولان مسئول این وضعیت باشند، نمی‌توان از بی‌رحم‌شدن مردم بر یکدیگر چشم‌پوشی کرد.

رضا از جوادیه

@ کارت‌های قرعه‌کشی تقلبی
یکی از برندهای برنج را از فروشگاهی بزرگ خریدم که داخل آن کارت قرعه‌کشی بود. وقتی کد قرعه‌کشی را به شماره‌ای فرستادم که اعلام کرده بودند، گزارش عدم‌دریافت پیامک ‌گرفتم، وقتی هم با شماره تلفن تماس می‌گیرم می‌گوید این شماره در شبکه موجود نیست. واقعا نمی‌خواهند دست از این قرعه‌کشی‌های تقلبی بردارند. به‌نظرم دادستانی باید به موضوع قرعه‌کشی‌‌های تقلبی ورود کند.
مهدوی از انزلی

   خیابانی به نام تربت‌حیدریه نامگذاری شود
در تهران کوچه‌ها و خیابان‌های زیادی به نام شهرستان‌ها نامگذاری شده. از مسئولان شهری تقاضا می‌کنم با توجه به اینکه تربت‌حیدریه از نخستین شهرهایی بود که توانست قبل از شهرهای دیگر دست ایادی طاغوت را از شهر خود قطع کند، خیابانی به نام این شهر و مردمش در پایتخت نامگذاری شود.
حیدری از تهران

@ با مدیران بدعهد و متخلف خودرو برخورد شود
برخی مدیران سازمان‌های دولتی که متولی تولید خودرو هستند در این شرایط نابسامانی اقتصادی و گرانی با دلیل و بی‌دلیل به بدتر شدن این وضع دامن می‌زنند. از مسئولان توقع داریم با متخلفان برخورد کنند که باعث ایجاد نارضایتی و فشار اجتماعی بر مردم شده‌اند.
ابوذری از یزد

@ مسیرهای اتوبوس‌های کمکی روی آنها درج شود
اتوبوسرانی با نصب نکردن یک نوشته کوچک روی شیشه اتوبوس‌های کمکی خط راه‌آهن - تجریش باعث سردرگمی مسافران و سرگردان‌شدن آنها دنبال این اتوبوس و آن اتوبوس و گاهی مایه سرگرمی و تفریح، گروهی شده است.
محمد از راه‌آهن

    ایستگاه مترو در شهرک خانه اصفهان ایجاد شود
شهرک خانه اصفهان با قدمت 50سال و وسعت و جمعیت نسبتا بالا نیازمند اتصال به شبکه ریلی درون شهری اصفهان است. با توجه به واقع شدن این شهرک ما بین ایستگاه‌ها متروی ملک شهر و شهرک‌قدس و میدان بزرگ شهید علیخانی و جابرانصاری، از مسئولین سازمان ترافیک شهرداری اصفهان و منطقه۸، تقاضای احداث حداقل یک ایستگاه مترو در شهرک خانه را داریم.
شفیعی از اصفهان

   عدو شود سبب خیر، اگر خدا خواهد
هرچند که تحریم‌ها ظالمانه و مسئولان و مردم را به‌شدت تحت فشار قرار داده است، اما به‌نظر می‌رسد فرصت بسیار مناسبی است تا بتوانیم اندک‌اندک از تکیه محض بر نفت فاصله بگیریم و از این توفیق اجباری برای صنعتی‌شدن واقعی کشور بهره ببریم و مصداق عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد، ‌قرار گیریم.
حمید کشانی از تهران

@ بیمارستان‌های دولتی بیمار را به‌خصوصی می‌فرستند
بیمارستان‌های دولتی به واسطه ارتباطاتی که با برخی افراد و پزشکان در بیمارستان‌های خصوصی دارند، اغلب بیماران را به دلایل مختلف به بیمارستان‌های خصوصی می‌فرستند که واقعا تامین هزینه آنها برای اغلب مردم کار سختی است. به‌نظر مسئولان آیا یک کارگر یا کارمند می‌تواند شبی 4میلیون تومان هزینه اتاق آی‌سی‌یو را بپردازد؟
سیناپور از تهران

   متولدان دهه 50 به جمع بیکاران دهه60 پیوسته‌اند
به‌دلیل تعدیل نیرو، شمار زیادی از متولدان دهه50 که اکنون در میانسالی هستند بیکار شده‌اند و به هرجا می‌روند کاری نمی‌یابند و خیلی از شرکت‌ها نیز عنوان می‌کنند نیروی بالای 40سال به درد ما نمی‌خورد. مسئولان بفرمایند مایی که دهه60 در جنگ و جبهه بوده‌ایم و جانباز و شهید هم نشده‌ایم و به‌دلیل شرایط بسیارسخت ورود به دانشگاه موفق به گرفتن مدرک دانشگاهی هم نشده‌ایم، اکنون که بیکارشده‌ایم به کجا پناه ببریم؟ جواب زن و فرزندانمان را چه‌کسی می‌دهد؟
حسین‌پور 45ساله از مشهد

   جلوی افزایش قیمت خرما را بگیرند
از مسئولان بخواهید در آستانه‌ماه مبارک رمضان حداقل جلوی افزایش قیمت خرما را بگیرند. دبیر انجمن خرما در اخبار رسمی اعلام کرد که به‌خاطر واسطه‌گری، قیمت خرما 6برابر قیمت واقعی است. آیا رواست روزه‌دار با خرمایی که 6برابر قیمت چند‌ماه قبل است افطار کند؟ مسئولان اراده کنند می‌توانند قیمت خرما یا هر چیز دیگری را کنترل کنند.
ربی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید