• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 54241
+
-

صدای استان‌ها

   افزایش خودسرانه کرایه تاکسی در سال جدید
با این‌که تاکسیرانی ساری هنوز نرخ کرایه‌ تاکسی‌ها را در سال جدید افزایش نداده است، رانندگان خودشان کرایه‌ها را گران کرده‌اند. چرا این افزایش قیمت به صورت رسمی و با ارائه برچسب اعلام نمی‌شود. 
یک شهروند از مازندران 

   زمان انتظار مترو
مسافران متروی مشهد باید دقیقه‌های زیادی منتظر رسیدن قطار باشند. در این شرایط مردم کمتر از وسایل حمل‌ و نقل عمومی استفاده می‌کنند. کاش تعداد قطارها در شهر افزایش یابد بلکه زمان انتظار کم شود. 
آسمانی از خراسان‌رضوی 

   حقوق کم بازنشستگان
چند سالی است بازنشسته شده‌ام، اما حداقل حقوق بازنشستگی را دریافت می‌کنم. با توجه به گرانی اجناس، یک بازنشسته چطور می‌تواند مخارج زندگی‌ خود را تامین کند؟
صابری از مرکزی 

   ساختمان‌های فرسوده در گرمسار
ساختمان‌های زیادی در شهر گرمسار فرسوده هستند. کاش مسئولان شهرداری فکری برای نوسازی بافت فرسوده شهر بکنند تا مشکلات در این بخش‌ها کاهش یابد. 
رحیمی از سمنان 

   محرومیت یک شهرک از آب آشامیدنی
شهرک جدید بناری در استان کهگیلویه و بویراحمد آب آشامیدنی ندارد. وقتی به آبفا مراجعه می‌کنیم، بهانه می‌آورند و پاسخ روشنی به ما نمی‌دهند. از مسئولان درخواست می‌کنم هر چه سریع‌تر در این باره فکری کنند. 
ثانی از کهگیلویه و بویراحمد

   راه‌های روستایی الموت
راه‌های روستایی الموت در استان قزوین وضع مناسبی ندارند. این مشکل البته در فصل سرد سال بیشتر به چشم می‌خورد، اما کاش مسئولان حالا که هوا رو به گرمی می‌رود به فکر مرمت آسفالت جاده‌ها باشند. 
زمانی از قزوین 

   کمبود سطل بازیافت 
مسئولان و کارشناسان بارها مردم را به تفکیک زباله تشویق کرده‌اند. این در حالی است که در بسیاری از شهرها سطل‌های بازیافت به میزان کافی وجود ندارد.
ابراهیمی از سمنان 

   جابه‌جایی روستای سلامت‌آباد
روستای سلامت‌آباد در شهرستان بیجار استان کردستان قرار دارد. قرار است سدی در نزدیکی روستا ساخته شود و با بهره‌برداری از سد روستای ما زیر آب می‌رود. از مسئولان درخواست می‌کنم اهالی روستا را بعد از بهره‌برداری در همین نزدیکی ساکن کنند. فقط به ما زمین بدهند، خانه‌هایمان را می‌سازیم. اغلب ما شغل‌مان کشاورزی و دامداری است و اگر بخواهیم مهاجرت کنیم زندگی‌مان را از دست می‌دهیم. تنها چیزی که لازم داریم برق است. بارها به بخشداری و فرمانداری مراجعه کرده‌ایم، اما پاسخی به ما نداده‌اند.
سلمانیان از کردستان 

   درخواست اتوبوس برای باغستان 
مسیر بیمارستان البرز و پایانه شهید سلطانی با کمبود اتوبوس مواجه است. به همین دلیل جمعیت زیادی در اتوبوس‌های این مسیر سوار می‌شوند. مسئولان به این مشکل رسیدگی کنند. 
یک شهروند از البرز 

   بوی بد فاضلاب در برخی مناطق ارومیه
ساکن خیابان شهید چلنگری در ارومیه هستم. در این خیابان همیشه بوی بد فاضلاب می‌آید. مسئولان فکری برای تمیز کردن کانال‌های فاضلاب این خیابان بکنند. 
صیادی از آذربایجان‌غربی

   نظارت بر مراکز عرضه گوشت
این روزها که قیمت گوشت بسیار گران است، برخی مراکز گوشت با قیمت پایین‌تر عرضه می‌کنند. اما گاهی پیش می‌آید که این گوشت‌ها کیفیت لازم را ندارند. از مسئولان درخواست می‌کنم بر این مراکز نظارت بیشتری داشته باشند. 
یک شهروند از قم

   ترافیک در خیابان‌های یزد
برخی از خیابان‌های یزد مانند کاشانی ترافیک بسیار زیادی دارند. گاهی برای یک مسیر 5 دقیقه‌ای باید بیشتر از نیم ساعت در ترافیک بمانیم.
هوشنگی از یزد 

  قاچاق سوخت از کردستان 
قاچاق سوخت در یکی دو سال اخیر افزایش قابل‌توجهی داشته است. تاکنون به صورت قاطع با این مشکل برخورد نشده است. قاچاق به ویژه از مرز رسمی باشماق انجام می‌شود. دستگاهی که خودروها را در مرز بررسی می‌کند، از یک سال پیش خراب است. چرا باید سرمایه ملی ما به این شکل از دست برود؟ 
یک شهروند از کردستان 

   ساماندهی زمین‌های رهاشده 
زمین‌های رهاشده بسیاری در کوچه پس‌کوچه‌های بلوار باهنر وجود دارد که مزاحمت ایجاد می‌کنند، اما شهرداری برای ساماندهی آنها کاری نمی‌کند. این زمین‌ها به محل تخلیه نخاله و زباله تبدیل شده‌اند. بسیاری از این زمین‌ها قابلیت تبدیل شدن به پارکینگ یا حتی پارک‌های محله‌ای دارند و باید از این فرصت برای رفع نیازهای محله بهره‌برداری کرد.
رضا مرادی از یزد
 

این خبر را به اشتراک بگذارید