• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 7 بهمن 1396
کد مطلب : 5386
+
-

با مردم

با مردم
با مردم

 

راهکار قطع یارانه ثروتمندان

 

با سلام. هفته گذشته کمیسیون تلفیق مجلس تصویب کرد دولت 3‌ماه فرصت دارد افراد دهک‌های بالای جامعه را که نیازی به دریافت یارانه ندارند، با بررسی حساب‌های بانکی‌شان شناسایی و حذف کند! به‌نظرم این بهترین راهکار است؛ البته امیدواریم نمایندگان مجلس برای یک‌بار هم که شده طرحی را که تصویب می‌کنند نظارت کنند تا این قانون اجرایی شود.

محمودی فرهنگی، بازنشسته از تهران

 

 

سخنان، تبلیغاتی نباشد

 

سلام. سخنان رئیس قوه قضاییه خطاب به رؤسای کل دادگستری‌های سراسر کشور مبنی بر اینکه نام و تصویر قضات متخلف در رسانه‌ها منتشر خواهد شد، اقدامی بسیار امیدوار‌کننده است. اما انتظار می‌رود این سخنان تبلیغاتی و در حد شعار نباشد و مردم شاهد فاز اجرایی آن نیز باشند.

2436...0912

 

 

نگرانی مسئولان و مردم

 

با سلام. در روزهای گذشته مسئولان مدام اعلام می‌کنند مردم نگران پرتقال و سیب شب عید نباشند و شما هم در روزنامه منتشر می‌کنید. این درحالی است که مردم نگران افزایش قیمت گوشت و مرغ و کالاهای اساسی هستند و نگرانی آنها پرتقال و آجیل شب عید نیست.

8519...0919

 

 

حباب دلار و یورو

با سلام و احترام، در صفحه 4روزنامه مورخ پنجم بهمن تیتر زده بودید تحت عنوان، دلار و یورو ارزان شد! این نحوه تیتربندی با عنایت به واقعیت امر درست نیست. همه می‌دانیم بر اثر اتفاقاتی صعود نرخ ارز کاذب بود و لذا کاهش رقمی ناچیز از حباب به‌وجود آمده، نباید ارزانی تلقی شود.

3359...0912

 

 

سود سهام عدالت

سلام. کاش 26000تومان! سود سهام عدالت را که دولت آن‌همه روی آن مانور داد و مردم را چشم‌به‌راه گذاشت (چون مردم برای مصرف آن برنامه‌ریزی کرده بودند) به‌جای ‌حساب مردم، به‌حساب کمیته امداد واریز می‌کرد جهت رفع بلا! لطفا منتشر کنید.

1713...5190

این خبر را به اشتراک بگذارید