• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
شنبه 7 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53721
+
-

کوتاه از حادثه

کوتاه از حادثه
کوتاه از حادثه


      کشف بزرگ‌ترین محموله شیشه در کشور
اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان اعلام کرد: بزرگ‌ترین محموله مواد‌مخدر صنعتی «شیشه» توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در شرق کشور کشف شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان، با اقدامات پیچیده اطلاعاتی و عملیاتی اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان و تعامل با مرزبانی استان، طی درگیری مسلحانه با یکی از باندهای کلان قاچاق مواد‌مخدر ۱۳۰۰ کیلوگرم مواد‌مخدر به‌ویژه بیش از ۸۵۰ کیلوگرم ماده صنعتی اعتیادآور «شیشه» هنگام ورود از مرز افغانستان به داخل کشور در حوزه سیستان مورد شناسایی قرار گرفت. در این عملیات دو نفر از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسیدند و تعدادی زخمی و دستگیر و مقادیری سلاح و مهمات کشف و ضبط شد.

      جاسازی مواد، قاچاقچی را به کما برد
مرد قاچاقچی پس از جاسازی 95بسته تریاک در معده‌اش قصد قاچاق آنها را داشت اما محموله تریاک‌ او را به کما برد. به گزارش پلیس، چند روز پیش مردی که در خیابان بیهوش شده بود به یکی از بیمارستان‌های شهر بجنورد در خراسان شمالی منتقل شد. پزشکان در جریان معاینات اولیه حدس زدند که او به‌خاطر مقدار زیادی تریاک که در معد‌ه‌اش وجود دارد از حال رفته و ماجرا را به پلیس گزارش کردند. پس از حضور ماموران، پزشکان از معده مرد مشکوک، 95بسته تریاک به وزن یک کیلوگرم کشف کردند و معلوم شد که این مرد با جاسازی مواد در معده‌اش قصد قاچاق آن را داشته که به‌علت فشار ناشی از آن بیهوش شده است. این مرد هم‌اکنون در کماست و قرار است پس از به‌هوش آمدن در اختیار پلیس قرار بگیرد.

      قتل در مراسم خواستگاری
درگیری در مراسم خواستگاری باعث مرگ پدر عروس شد. به گزارش پلیس، سرهنگ مجتبی مروتی، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: 31فروردین‌ مأموران پلیس در جریان نزاع دسته‌‌جمعی در یکی از روستاهای آق‌قلا قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. وی ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد درگیری در مراسم خواستگاری رخ داده و در جریان آن پدر دختر بر اثر اصابت سلاح سرد به‌شدت مجروح شده و به‌علت خونریزی شدید جان خود را از دست داده و قاتل و همدستانش متواری شده‌اند. سرهنگ مروتی افزود: با اقدامات تخصصی قاتل به همراه ۶ نفر از همدستانش دستگیر شد که متهم در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل به‌علت اختلافات خانوادگی با مقتول اعتراف کرد.

      شناسایی ضاربان پاکبان کرجی
سرنشینان خودرویی که پس از درگیری با پاکبان کرجی او را راهی بیمارستان کرده بودند دستگیر شدند. به گزارش فارس، این حادثه نیمه شب سه‌شنبه گذشته رخ داد. به گفته قائم‌مقام معاونت خدمات شهری شهرداری کرج بر اساس اطلاعات به‌دست آمده ابتدا میان راننده یک خودروی سمند و سرنشین آن با پاکبانی که در حال تمیز کردن خیابان بوده درگیری لفظی رخ داده و در نهایت این دو نفر، پاکبان را مورد ضرب و شتم شدید قرار داده‌اند. سید محمد جواد حسینی افزود: تصاویر مربوطه توسط دوربین‌های موجود در محل حادثه ضبط شده و پس از پیگیری‌های شهرداری کرج و اخذ مجوزهای لازم، شماره پلاک خودرو و چهره ضاربان شناسایی شده است. وی با بیان اینکه اظهارات حاضرین در محل و شواهد ضبط‌شده توسط دوربین‌ها نشان‌دهنده آن است که مجرمین در حالت عادی نبوده‌اند، گفت: این کارگر شهرداری بلافاصله به بیمارستان منتقل شده است و به‌دلیل وخامت اوضاع جسمی وی، قادر به حرف زدن نیست و ما هم‌اکنون از طریق مراجع قضایی پیگیر ماجرا هستیم تا ضاربان به محض دستگیری به اشد مجازات خود برسند.

      سرقت طلافروشی با حفر تونل
دزدان با حفر تونل به یک طلافروشی در استان اردبیل دستبرد زدند و حدود 2کیلو طلا دزدیدند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این حادثه در شهر گیوی رخ داد و سارق یا سارقان بعد از ظهر پنجشنبه هنگامی که صاحب مغازه برای صرف نهار مغازه را ترک کرده بود، از طریق تونل حفر شده وارد طلافروشی شده و اقدام به سرقت کرده‌اند. صاحب مغازه مدعی است که در این حادثه حدود 2کیلوگرم طلا به سرقت رفته و بررسی‌ها نشان می‌دهد که سارق یا سارقان این طلافروشی از مدت‌ها قبل با حفر تونل 12متری افقی و عمودی از طریق یک مسیل سیلاب قدیمی که درست از بالای آن خیابان احداث شده، وارد طلافروشی شده‌اند. تحقیقات پلیس آگاهی برای دستگیری سارق یا سارقان این طلافروشی ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید