• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
چهار شنبه 4 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53542
+
-

صدای استان‌ها

   انتظار برای دریافت خط تلفن ثابت 
برای دریافت خط تلفن ثابت از مخابرات استان البرز باید زمان زیادی منتظر بمانیم. من یک سال پیش درخواست خود را ثبت کرده‌ام، اما هنوز تلفن دریافت نکرده‌ام. 
یک شهروند از البرز 
   کوچه‌های بدون روشنایی سراب
کوچه‌های محله سراب در آبدانان روشنایی ندارند. ساکنان منطقه با تاریک شدن هوا برای تردد مشکلات بسیاری دارند.   
جمعی از اهالی محله سراب از ایلام 
   تخریب مدارس فرسوده
در سیل اخیر لرستان برخی از مدارس به‌ویژه آنهایی که ساختمان فرسوده داشتند، تخریب شدند. از مسئولان آموزش و پرورش درخواست می‌کنم با رسیدگی به وضع ساختمان‌های مدارس و تخریب مدارس فرسوده جلو اتفاقات مشابه را بگیرند.   
صبوری از لرستان 
   نظارت بر بازار لوازم خانگی 
بازار لوازم خانگی نوسان زیادی دارد. متاسفانه برخی از اجناس ساخت یک کارخانه در فروشگاه‌های مختلف قیمت متفاوتی دارند. از مسئولان می‌خواهم در این شرایط گرانی، بیشتر بر بازار نظارت کنند تا مردم کمتر دچار مشکل شوند. به‌ویژه افرادی که قصد خرید جهیزیه دارند به مشکل برمی‌خورند. 
رجبی از مرکزی 
   اشتغال معلولان 
دو فرزند معلول دارم که هر دو بیکارند. معلولیت آنها به گونه‌ای است که می‌توانند برخی از کارها را انجام دهند، اما متاسفانه اداره‌ها کمتر به به کارگیری معلولان تمایل نشان می‌دهند.   
صیادی از سیستان ‌و بلوچستان 
   حضور پررنگ متکدیان در شهر 
شیراز متکدیان زیادی دارد. مسئولان همواره تاکید می‌کنند متکدیان را از شهر جمع‌آوری خواهند کرد، اما باز هم این مشکل دیده می‌شود. در این ماه‌ها که گردشگران بیشتری به شیراز می‌آیند، این مشکل بیشتر جلب توجه می‌کند. 
یک شهروند از فارس 

این خبر را به اشتراک بگذارید