• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 2 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53206
+
-

رقابت جذاب در جناح چپ سرخ‌ها

بعد از مصدومیت محمد انصاری که یکی از ستاره‌های مورد علاقه برانکو در دفاع چپ سرخپوشان بود برانکو خیلی زود به فکر جانشین این بازیکن افتاد و در نهایت با درخواست سرمربی پرسپولیس محمد نادری به جمع سرخپوشان پیوست. جذب نادری در حالی رقم خورد که در این پست با مصدومیت انصاری شایان مصلح بعد از مدتها توانست خودی نشان دهد و با نمایش درخشان در دفاع چپ پرسپولیس خیال برانکو را در این پست راحت کند. با وجود این مصدومیت ناگهانی، شایان باعث شد تا برانکو مجبور شود از نادری در دفاع چپ سرخپوشان استفاده کند اما برخلاف انتظار نادری به یکی از ستاره‌های پرسپولیس تبدیل شد و تکنیک خود را در کمک به خط حمله توانست به خوبی در این پست نشان دهد.
نکته قابل توجه اما به شرایط این روزهای پرسپولیس برمی‌گردد. محمد انصاری بعد از جراحی زانوی خود حالا به تمرینات گروهی بازگشته است و به‌زودی شرایط بازی کردن را پیدا خواهد کرد. این در حالی است که مصدومیت شایان مصلح هم تقریبا بهبود پیدا کرده است و این بازیکن هم دوباره می‌تواند پیش از پایان لیگ به تمرینات گروهی اضافه شود. با وجود درخشش محمد نادری در دفاع چپ پرسپولیس قطعا با بازگشت انصاری و شایان، ترافیک عجیبی در این پست شکل خواهد گرفت و باید دید برانکو در نهایت در هفته‌های آینده چه تصمیمی برای این پست خواهد گرفت.
   انصاری برای سپاهان آزمایش شد
محمد انصاری که با مصدومیت شدید مجبور به جراحی زانوی خود شده بود حالا بهبود پیدا کرده و در تمرینات گروهی هم حضور فعالی دارد. این در حالی است که با توجه به درخشش محمد نادری بعید است برانکو فعلا از انصاری در دفاع چپ استفاده کند و ترجیح می‌دهد کار را با نادری در این پست پیش ببرد. با این حال سرمربی پرسپولیس در آخرین تمرین سرخپوشان در امارات از انصاری در پست دفاع آخر دقایقی استفاده کرد تا از میزان آمادگی انصاری با خبر شود. با توجه به اینکه شجاع خلیل‌زاده با دریافت کارت زرد دیدار سپاهان را از دست داده است به همین دلیل سرمربی پرسپولیس به‌دنبال این است که درصورت آمادگی انصاری از این بازیکن در کنار سیدجلال استفاده کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید