• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 2 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53200
+
-

بخشش با وساطت سرپرست

بخشش با وساطت سرپرست

بازیکن مغضوب به اردوی آبی‌ها در امارات اضافه شد. بعد از شکست در داربی، کمیته انضباطی باشگاه استقلال  رأی به کنار گذاشته‌شدن فرشید باقری داد تا هافبک مورد علاقه سرمربی آلمانی در چند بازی غایب باشد و اعلام نیازهای سرمربی آبی‌ها با مخالفت فتحی همراه  شود. با این حال، روز گذشته باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این بازیکن بخشیده شده ‌و می‌تواند در بازی برابر الهلال آبی‌پوشان را همراهی کند  و باقری به اردوی تیم اضافه شد. 
 حاجیلو: باقری با درخواست من و پیشکسوتان بخشیده شد
سرپرست استقلال به سایت باشگاه گفت: «در چند روز گذشته صحبت‌های مفصلی با دکتر فتحی انجام دادم. در نهایت از ایشان سپاسگزارم که با درخواست من و تعدادی از پیشکسوتان استقلال موافقت کرد. در شرایط فعلی فرشید می‌تواند به تیم کمک کند و محرومیت او در هفته‌های گذشته اثرات مثبت و لازم را به همراه داشته و امیدوارم فرشید با عملکرد مثبتش در بازی‌های باقیمانده، ما را روسفید کند.»
  بی‌توجهی به درخواست شفر و کاپیتان
باشگاه استقلال در شرایطی خبر بخشیده‌شدن باقری را اعلام کرده است که در این اطلاعیه، هیچ اشاره‌ای به نام وینفرد شفر و درخواست او و نیاز استقلال به باقری نشده و تنها نام اصغر حاجیلو به چشم می‌خورد که به‌عنوان بزرگ‌تر و فرد نزدیک به مدیرعامل توانسته نظر او را تغییر دهد.
 این در حالی است که پیش از این سرمربی استقلال بارها درخصوص اهمیت بازگشت باقری به تیمش صحبت کرده بود و حتی با مثالی از لیگ آلمان و درگیری فیزیکی لواندوفسکی و کومان در جریان تمرین بایرن مونیخ، اعلام کرد: «‌در مورد مسائل انضباطی باید سرمربی تیم تصمیم بگیرد نه مدیران باشگاه!» شفر همچنین برای بار دوم با درخواست بازگشت باقری به تمرینات به مدیران باشگاه اعلام کرد: «‌اگر حتی تصمیمی برای کنار گذاشته‌شدن باقری دارید، این موضوع را پایان فصل انجام دهید نه حالا که من بازیکنی در این پست ندارم!» با این حال، مدیرعامل استقلال در واکنش به‌احتمال بازگشت این بازیکن به تمرینات تأکید کرده بود: «‌رأی قبلی دائم الاجر‌است و ایشان محروم هستند.» و حتی وساطت منتظری هم نتوانسته بود نظر فتحی را تغییر دهد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید