• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 2 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53193
+
-

صدای استان‌ها

 چاله‌ها در بزرگراه تهران - کرج
باند جنوبی بزرگراه تهران - کرج، در فاصله 45 کیلومتری گلشهر و پل فردیس، نیاز به مرمت دارد. رانندگان به خاطر چاله‌‌ها مدام باید خودروی خود را به چپ و راست هدایت کنند. از راهداری درخواست می‌کنم به این وضع رسیدگی کند. 
محمدی از البرز

 آسفالت نامناسب خیابان‌های گلپایگان 
خیابان‌های اصلی و فرعی گلپایگان چاله‌های بسیاری دارد که موجب خسارت به خودروها و همچنین بروز تصادف‌ می‌شود. از شهرداری گلپایگان درخواست می‌کنم اقدام به اصلاح و ترمیم خیابان‌ها کند. 
توکل از اصفهان 

 روستاهای قروه شبکه استانی را ندارند
سال 97 صداوسیمای کردستان بارها در پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با اختلال مواجه شد. برخی از روستاهای شهرستان قروه به این شبکه دسترسی ندارند. مسئولان شبکه استانی به این موضوع رسیدگی کنند. 
اهالی روستاهای میمنت‎آباد شهرستان قروه از کردستان 

 چرا پزشکان از کارتخوان استفاده نمی‌کنند؟
پزشکانی را که با وجود داشتن کارتخوان، بیماران و همراهان آنها را به دردسر می‌اندازند چطور باید برای استفاده از دستگاه متقاعد کرد؟ دانشگاه علوم پزشکی چرا با این مساله برخورد نمی‌کند؟
سعیدی از کرمانشاه

 هدررفت بارش‌ها در همدان 
همدان در ماه‌های گذشته و به‌ویژه در بارندگی‌های اخیر از استان‌های پربارش کشور محسوب می‌شد. با وجود این، تدابیری برای ذخیره آب در همدان اندیشیده نشده است. سد اکباتان به عنوان مهم‌ترین منبع تامین آب آشامیدنی شهر همدان حجم کمی برای ذخیره‌سازی دارد و مخزنش حتی در صورتی که لبریز باشد برای تامین آب آشامیدنی کافی نیست. 
یک شهروند از همدان 

 گلایه از شهرداری کرج 
ایستگاه صلواتی کتاب دارم. 3 سال است به مردم کتاب هدیه می‌دهم. هر بار که کتاب‌های خود را بساط می‌کنم، شهرداری با من برخورد می‌کنم. از اداره ارشاد کرج مجوز دارم،‌ اما باز هم شهرداری اجازه کار نمی‌دهد. دلیل مشخصی هم اعلام نمی‌کنند. 
محمد نوری از البرز 

این خبر را به اشتراک بگذارید