• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 22 فروردین 1398
کد مطلب : 52071
+
-

رنگ به رنگی بهار

رنگ به رنگی بهار

عبدالرضا اکبری _بازیگر سینما و تلویزیون

هوای بهار نماد تغییرات آنی و ناگهانی است. چه روزهایی که در این فصل در ساعتی ابری، ساعتی بارانی‌ و ساعتی هم آفتابی‌اند. این تغییرات بخشی از ویژگی‌های بهارند و البته زیبایی‌های آن. بهار امسال شروع غم‌آلودی داشت، با مرگ یکی از بازیگران مطرح سینما و تئاتر یعنی مرحوم محمد مطیع، آن هم در غربت آغاز شد. جامعه هنری و البته مردم هنوز در بهت خبر مرگ هنرمند محبوبشان بودند که سریال دنباله‌دار سیل در چندین شهر کشورمان نگرانی و اندوه را به دل مردم ریخت و در همین وانفسا شمع پرفروغ هنر نمایش، شادروان جمشید مشایخی خاموشی گرفت. 

استاد مشایخی یکی از چهره‌های بی‌بدیل هنر این سرزمین بود؛ چه در زمینه اخلاق و چه در زمینه نمایش یگانه و سرآمد بود.
حضور در رکاب ایشان در چند پروژه از جمله سریال پهلوانان نمی‌‌میرند، فیلم سینمایی مکافات، باغ آلبالو و ... همواره برای من افتخار بزرگی بوده و هست. 
علاقه او به مردم، ایران و هنر مردم ایران حد و اندازه‌ای نداشت. او درخشان‌ترین هنرمند از نسلی بود که تکرار شدنی نیست. 

به هر حال همه اینها موجب شد تا نخستین روزهای بهار امسال با حسرت‌ها و دریغ‌ها همراه باشد، اما هنوز ماه اول این فصل به پایان نرسیده است. امیدوارم احوالات اولین فصل از سال98 مثل هوای بهاری باشد و در ادامه آن روزهای آفتابی‌تر و شب‌های مهتابی‌تری داشته باشیم. اتفاقات خوب در راه باشد و کامیابی‌ها و موفقیت‌ها تلخی ناکامی‌ها را بشوید و کام مردم را شیرین کند. هیچ انسانی در سرنوشت خود بی‌‌تأثیر نیست و هر ملتی خودش تاریخ خود را می‌سازد. مطمئن و امیدوار باشیم با تلاش و همت خود و تفضل الهی، شادی‌ها و خوشی‌ها در راهند و مشکلات و معضلات با همدلی و همکاری و همیاری رفع می‌شوند.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید