• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 22 فروردین 1398
کد مطلب : 52036
+
-

آدم نحس!

آدم نحس!

یک رپر کانادایی به‌نام دریک علاقه زیادی به ورزش و ورزشکاران دارد اما ورزشکاران باید با هم پولی جمع کنند و به او بدهند که دیگر سروکله‌اش حوالی ورزشگاه‌ها پیدا نشود. سرخیو آگوئرو- ماشین گلزنی منچسترسیتی- آخرین قربانی نحوست این خواننده بود. او قبل از بازی لیگ قهرمانان مقابل تاتنهام با دریک سلفی گرفت و یک پنالتی زودهنگام را در آن مسابقه خراب کرد تا من‌سیتی بازنده بازی رفت مرحله یک‌چهارم شود. ملاقات بین این‌دو، یک روز پس از پیروزی سیتی مقابل واتفورد صورت گرفت، زمانی که آگوئرو برای کنسرت دریک در تور بریتانیایی‌اش به منچستر آره‌نا رفته بود و بعد از کنسرت به پشت صحنه رفت و با خواننده کانادایی عکس یادگاری انداخت. اوایل همین هفته جیدون سانچو- پدیده تیم دورتموند- هم با دریک دیدار کرده بود و آخر هفته میلادی تند تند داشت عکس‌های دو نفره با این رپر را در اینستاگرام آپلود می‌کرد. نتیجه این شد که دورتموند در بازی فینال‌گونه بوندس‌لیگا پنج هیچ به بایرن‌مونیخ باخت. شاید دریک به تعداد عکس‌های 2نفره‌ای که با بازیکنان می‌گیرد، کاری می‌کند آنها گل بخورند. آگوئرو یک سلفی دو نفره را پست کرد و تیمش یک هیچ باخت؛ سانچو چند تا عکس گذاشت و 5بر صفر بازنده شد! اروپایی‌ها به اینگونه طلسم‌ها و خرافات اعتقاد زیادی دارند. بعید است بعد از روشن شدن نحسی این رپر دیگر ورزشکاری حاضر شود به سمت او برود. یک موقع می‌گفتند هر وقت آرون رمزی گل بزند یک چهره سرشناس در دنیا بلافاصله می‌میرد. مثال‌های زیادی از قربانیان گلزنی‌های بازیکن آرسنال لیست شده که جورج بوش پدر، استیو جابز، بن‌لادن و آیت‌االه هاشمی رفسنجانی ازجمله سرشناس‌ترین فوت‌شدگان بعد از گل‌های این بازیکن ولزی بودند. او به‌قدری در نحسی مشهور شد که آمارش را درآوردند در روزی که به دنیا آمد، اتحاد جماهیر شوروی از هم فرو پاشید و در تولد 13سالگی‌اش زلزله بم، در تولد 14سالگی‌اش سونامی اقیانوس هند و در تولد 16سالگی‌اش زلزله تایوان به وقوع پیوست. چند روز قبل درباره ویلای کوتینیو در منطقه‌ای ساحلی در اطراف بارسلونا گزارشی منتشر کردیم که در اسپانیا معتقدند این ویلا برای بازیکنان نحسی می‌آورد و افرادی مثل آندره گومز، کوتینیو، فابرگاس و... بعد از اقامت در این خانه نفرین‌شده وارد دوران افت شدید شدند. حالا نوبت نحسی دریک است اما خدا را شکر دریک با انرژی منفی‌اش برخلاف آرون رمزی آدم نمی‌کشد و فقط باعث باخت طرف می‌شود. اوبری دریک گراهام که پدری گیتاریست و مادری موسیقی‌دان داشته، با بازی در سریال تلویزیونی «نسل بعدی» به شهرت رسید و بعدها با سبک هیپ‌هاپ و آر‌اند بی‌ به شهرت بیشتری دست یافت و موفق شد با خواننده‌های سرشناس این سبک مثل امینم هم همکاری کند.
  هفته گذشته در کنسرتی در 02آره‌نا در لندن با اوبامیانگ عکس یادگاری انداخت درحالی‌که پیراهن بازیکن گابنی آرسنال را در دست داشت. نتیجه چه شد؟ آرسنال با باخت یک بر صفر به اورتون رده سومی جدول لیگ را به چلسی واگذار کرد و خودش پنجم شد.
  در سال2013 دریک به‌عنوان سفیر جهانی تیم بسکتبال تورنتو رپترز انتخاب شد. از آن زمان به بعد این تیم در همه بازی‌های بزرگ بازنده می‌شود.
  از دست رفتن قهرمانی لیورپول در سال2014 تقصیر استیو جرارد و سوتی معروفش نبود؛ مقصر دنیل استوریج بود که پیش از آن دیدار کذایی با دریک ملاقات کرد!
  رابرتا وینچی هرگز تصور نمی‌کرد در فینال تنیس اوپن 2015 آمریکا بتواند سرنا ویلیامز را شکست دهد. این مهم با دیدار بین سرنا و دریک قبل از آن بازی به‌دست آمد.
  کانر مک‌گرگور، قهرمان UFC بعد از دیدار با این خواننده به حبیب نورماگومدف باخت.
  حدود یک‌ماه پیش لوکاکو او را دید. مهاجم بلژیکی من‌یونایتد سپس بازی با ولوز در جام حذفی را از دست داد و منچستر آن بازی را باخت و حذف شد.
  تیم‌های کنتاکی، مایامی هیت، آلاباما و... هم طعم نحسی آقای رپر را چشیده‌اند.
  هواداران منچستریونایتد به باشگاه پیشنهاد کرده بودند حالا که دریک در این شهر است قبل از بازی با بارسلونا ترتیب یک قرار ملاقات بین او و لیونل مسی را بدهند تا من‌یونایتد به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند!
  بیچاره آنتونی جاشوا، بوکسور دسته سنگین‌وزن جهان که همه 22مسابقه قبلی خود را برده! او قرار است به‌زودی در یک مسابقه دیگر شرکت کند و مشکل اینجاست که اخیرا با دریک عکس یادگاری انداخته است.
  خلاصه اگر شما یک ورزشکار حرفه‌ای هستید و اتفاقی با دریک برخورد کردید، سریع راه‌تان را کج کنید و آشنایی ندهید. اگر صدای‌تان زد خودتان را به آن راه بزنید و وانمود کنید که شما را با فرد دیگری اشتباه گرفته است!

این خبر را به اشتراک بگذارید