• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 4 بهمن 1396
کد مطلب : 5198
+
-

مکاتبات برای گره ترافیکی میدان آقانور تا پل سیمان

 

در ستون با مردم روزنامه همشهری مورخ13/10/96 شهروند ساکن منطقه15 به معضل ترافیک در میدان آقانور تا سه‌راه سیمان اشاره کرده و نوشته بود: مدت‌هاست معضل ترافیک سنگین در میدان آقانور تا سه‌راه سیمان، ساکنان این محدوده را کلافه کرده است. با اینکه هر روز در این محدوده مردم ساعت‌ها در ترافیک معطل می‌شوند اما کسی نیست که به وضعیت رسیدگی کند.

در پاسخ به این پیام، مدیرکل روابط عمومی ناجا اعلام کرده است: درخصوص گره ترافیکی آقانور تا پل سیمان اعلام می‌نماید: 1- وجود مراکز متعدد سفر در این محور از قبیل بازار گل امام‌رضا(ع)، کارخانه سیمان، مرکز تعویض پلاک خاوران و تعمیرگاه‌های خودروهای سنگین.

2- چندین سال است عملیات احداث پل‌های ثامن جهت احداث کمربندی تهران در حال انجام است و کندی پیشرفت آن موجب تنگی معبر در گردنه تنباکویی شده است و یکی از علل اصلی ترافیک سنگین این محور است.

3- در محدوده سه‌راه سیمان در مسیر غرب به شرق نیز توقف عملیات احداث پل که نقطه خروج منطقه15 به استان تهران است، یکی دیگر از علل تشدید‌کننده ترافیک است. (این محدوده در حوزه استحفاظی اداره کل راه و ترابری استان تهران است و مکاتبات لازم در این زمینه صورت گرفته است).

4- وجود برخی معارض در میدان آقانور ازجمله چندباب مغازه مانع انجام تعریض معبر و ایجاد گره ترافیکی شده است که با شهرداری مکاتبات لازم صورت پذیرفته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :