• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 4 بهمن 1396
کد مطلب : 5191
+
-

با مردم

با مردم
با مردم

 

مشکل اشتغال جوانان

 

با سلام و خدا قوت. از رئیس‌جمهور محترم انتظار می‌رفت درخصوص حل مشکل اشتغال جوانان که گریبانگیر بسیاری از خانواده‌هاست، وعده و گشایشی می‌دادند. متأسفانه خانواده‌ها و اساسا کشور از این ناحیه دچار آسیب‌های فراوانی شده است. امیدواریم اقدامی بکنند.

جان‌بزرگی از تهران

 

 

شرکت عمران پردیس

 

با سلام. آقای رئیس‌جمهور دیشب در گفت‌وگوی خود اعلام کردند، پرونده مسکن مهر به‌زودی بسته می‌شود و گرچه این طرح مشکلاتی دارد اما دولت متعهد است این پروژه را تکمیل کند... بنده به‌عنوان یکی از پیمانکاران فاز 8مسکن مهر پردیس ابتدای سال با وعده و وعید مسئولان شرکت عمران قراردادی را منعقد کرده و قرار شد هر 45 تا 60 روز هزینه ما را با 80نفر کارگر پرداخت کنند اما متأسفانه به‌دلیل بدقولی مسئولان شرکت عمران پردیس تاکنون هیچ مبلغی به‌حساب کارکرد ما واریز نشده و ما ناچار شده‌ایم کار را تعطیل کنیم. لطف کنید صدای ما و 80کارگر حقوق نگرفته را به گوش رئیس‌جمهور محترم برسانید.

                                                                                                                                                                                                                     مجید احمدسلطانی، پیمانکار فاز8 مسکن مهر پردیس

 

 

شرکت عمران پرند

 

سلام و خسته نباشید. رئیس‌جمهور محترم در مصاحبه تلویزیونی خود، مسکن مهر را به قوطی کبریت تشبیه کردند. بنده به‌عنوان متقاضی مسکن مهر با روی کار آمدن دولت ایشان مبلغ 20میلیون تومان بابت همان قوطی کبریت به شرکت پرداخت کرده‌ام تا برای خود سرپناهی داشته باشم. اما متأسفانه با گذشت 5سال پروژه عمران پرند متوقف شده و فریاد ما به‌جایی نرسیده است. امیدوارم درددل مرا در این ستون چاپ کنید.

یک متقاضی مسکن مهر پرند

 

 

انتظار از رسانه فراگیر

 

سلام. چند روز قبل در روزنامه تیتر زده بودید افزایش 20 تا 50درصدی حقوق حقوق‌بگیران در سال آینده! اما وقتی متن گزارش را خواندم مشخص شد که این درصدها صرفا در حد پیشنهاد است که مشخص نیست به تصویب مجلس می‌رسد یا خیر! به‌عنوان یک رسانه فراگیر انتظار داریم قلب واقعیت‌ها را بنویسید و از نمایندگان مجلس بخواهید این موارد پیشنهادی را به تصویب نهایی برسانند.

یک بازنشسته از البرز

 

 

زیرگذر انتهایی بزرگراه شهید باقری

 

سلام. متأسفانه سال‌هاست زیرگذر انتهایی بزرگراه شهید باقری به‌منظور ارتباط با بزرگراه شهید بابایی با پیشرفت حداقل 90درصد همچنان بلاتکلیف رها شده است. آیا اقدام مسئولان شهری برای ایجاد تقاطع‌های غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با آن ترافیک مثال‌زدنی و بعد از سال‌ها کار مطالعاتی، اقدامی تخصصی است؟

9855...0990

این خبر را به اشتراک بگذارید